فناوری

هزینه تماس با خارج از کشور ایرانسل چگونه محاسبه می‌شود؟

ایرانسل به مشترکان خود این امکان را می‌دهد تا با استفاده از سیم‌کارت خود به سادگی با کشورهای مختلف تماس بگیرند. برای این کار، تنها کافی است پس از شماره‌گیری «۰۰»، کد کشور مقصد (بدون صفر ابتدایی) و سپس شماره تلفن مخاطب را وارد کنید. هزینه تماس‌های بین‌المللی ایرانسل برای مشترکان دائمی و اعتباری یکسان بوده و بسته به کشور مقصد متفاوت است. اما هزینه تماس با خارج از کشور ایرانسل چگونه محاسبه می‌شود؟ در ادامه این مطلب از دیجیاتو، به شما هزینه ارسال پیامک و برقراری تماس با کشورهای خارجی را بررسی خواهیم کرد.

تماس با خارج از کشور با سیم کارت ایرانسل

مشترکین ایرانسل در صورت حضور در ایران می‌توانند به سادگی با سیم‌کارت خود با بسیاری از کشورهای دنیا تماس برقرار کنند.

برای این منظور، کافی است قبل از شماره مقصد، پیش‌شماره بین‌المللی «۰۰» و سپس کد کشور مورد نظر (بدون صفر ابتدایی) را وارد کنند. به عنوان مثال، برای تماس با افغانستان، پس از وارد کردن پیش‌شماره ۰۰، کد کشور ۹۳ و سپس شماره مقصد را باید شماره گیری کرد.

در صورتی که با مشکل مواجه شدید، ممکن است امکان برقراری تماس‌های بین‌المللی در سیم‌کارت شما مسدود شده باشد. برای رفع این مشکل، می‌توانید با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید یا به مقاله مربوط به مسدودسازی تماس‌های بین‌المللی در مجله سیم‌کارت مراجعه کنید.

تعرفه تماس خارجی ایرانسل

مشترکان ایرانسل می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این اپراتور، از نرخ دقیق تماس‌های بین‌الملل به کشورهای مختلف مطلع شوند. این تعرفه‌ها برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری یکسان بوده و بر اساس واحد تومان محاسبه می‌شوند. برای کشورهای زیر، هر ۳۰ ثانیه مکالمه به عنوان یک دقیقه محاسبه می‌شود. به عنوان مثال، یک تماس ۹۰ ثانیه‌ای به صورت دو دقیقه محاسبه خواهد شد. برای اغلب کشورهای دیگر، هزینه مکالمه به صورت ثانیه‌ای محاسبه می‌شود.

هزینه تماس با خارج از کشور ایرانسل از طریق پیامک

هزینه تماس بین المللی با ایرانسل

شرکت ایرانسل تعرفه‌های جدیدی را برای ارسال پیامک به کشورهای مختلف اعلام کرده است. برای ارسال پیامک به کشورهای بالا باید بدانید که هر پیامک ۵۵۰۰ تومان هزینه خواهد داشت. برای ارسال پیامک به سایر کشورهایی که در لیست بالا ذکر نشده‌اند، مبلغ هر پیامک ۷۵۰۰ تومان تعیین شده است. لازم به ذکر است که این تعرفه‌ها شامل هزینه پیامک به ماهواره‌ها و شماره‌های پریمیوم نمی‌شود.

جمع‌بندی

می‌خواهید با عزیزانتان در خارج از کشور در تماس باشید؟ ایرانسل این امکان را برای شما فراهم کرده تا به سادگی و با استفاده از سیم‌کارت خود با هر کجای دنیا ارتباط برقرار کنید. برای اطلاع از هزینه تماس با خارج از کشور ایرانسل، کافی است به وب‌سایت رسمی ایرانسل مراجعه کنید. با استفاده از ابزار محاسبه تعرفه، می‌توانید به طور دقیق هزینه تماس خود را برآورد کنید و از هزینه‌های غیرمنتظره جلوگیری کنید.

هزینه تماس با خارج از کشور ایرانسل چگونه محاسبه می‌شود؟

برای برخی از کشورها، هر ۳۰ ثانیه مکالمه به عنوان یک دقیقه محاسبه می‌شود. به عنوان مثال، یک تماس ۹۰ ثانیه‌ای به صورت دو دقیقه محاسبه خواهد شد. برای اغلب کشورهای دیگر، هزینه مکالمه به صورت ثانیه‌ای محاسبه می‌شود.

هزینه ارسال پیامک به خارج از کشور با سیم‌کارت ایرانسل چقدر است؟

ارسال پیامک به کشورهای آمریکا، افغانستان، قزاقستان، سوریه، ترکمنستان، چین، ارمنستان، ازبکستان، عراق، ترکیه، کانادا، لیبی، فلسطین، قطر، کره جنوبی، قبرس، ژاپن، فیلیپین، تایلند، تایوان، شیلی، مکزیک، اروگوئه و ونزوئلا، هر پیامک ۵۵۰۰ تومان هزینه خواهد داشت. برای ارسال پیامک به سایر کشورهایی که در لیست ذکر نشده‌اند، مبلغ هر پیامک ۷۵۰۰ تومان تعیین شده است.

منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا