گوناگون

همراه اول با ری‌برندینگ جدید و تغییر لوگو، هویت بصری خود را نو می‌کند

در پی یک ری‌برندینگ جامع، همراه اول لوگوی جدید خود را رونمایی کرد و هویت بصری برند را با هدف جذب نسل جدید مشتریان و تقویت حضور دیجیتال، تغییر داد.

هویت بصری جدید همراه اول:

slogan white - همراه اول با ری‌برندینگ جدید و تغییر لوگو، هویت بصری خود را نو می‌کندslogan white - همراه اول با ری‌برندینگ جدید و تغییر لوگو، هویت بصری خود را نو می‌کند sign white - همراه اول با ری‌برندینگ جدید و تغییر لوگو، هویت بصری خود را نو می‌کندsign white - همراه اول با ری‌برندینگ جدید و تغییر لوگو، هویت بصری خود را نو می‌کند

مقایسه لوگو جدید با قدیم:

After:

icon arrow right - همراه اول با ری‌برندینگ جدید و تغییر لوگو، هویت بصری خود را نو می‌کندicon arrow right - همراه اول با ری‌برندینگ جدید و تغییر لوگو، هویت بصری خود را نو می‌کند
Before:

پالت اصلی رنگ همراه اول:

آبی نمادی از شفافیت، صداقت و تحول است. این رنگ با عمق و زیبایی خاص خود، احساس اعتماد و نوآوری را به ارمغان می‌آورد و هم‌زمان نشان‌دهنده‌ی مسیر روشن و پرتوانی است که همراه اول در پیش دارد. آبی با توانمندی خود در ایجاد ارتباطات بی‌مرز، نمایانگر تعهد همراه اول به ارائه تجربه‌ای جدید و متفاوت به کاربرانش است.

دنیای برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا