فناوری

همراه اول در الکامپ بیست‌وهشتم؛ ای‌سیم، فایوجی و تجربه فراگیر

همراه اول‌ در الکامپ بیست‌وهشتم، با هویت بصری جدید خود حاضر شده و تمام سالن ۳۵ را به خود اختصاص داده تا در‌کنار زیرمجموعه‌های مختلف، جدیدترین نوآوری‌ها و دستاوردهایشان را به کاربران و علاقه‌مندان نشان دهد.

گزارش ویدیویی دیجیاتو از غرفه همراه اول در الکامپ بیست و هشتم

اجازه دهید گزارش خود را از مهم‌ترین رخداد این غرفه شروع کنم. همراه اول به‌عنوان اولین اپراتور، آمادگی خود برای ارائه تکنولوژی ای‌سیم را اعلام کرد و اکنون در نمایشگاه جایگاهی برای پیش‌‌ثبت‌نام ای‌سیم درنظر گرفته تا به‌محض آماده شدن مجوزها، ارائه آن را شروع کند.

همراه اول اعلام کرده که شماره ای‌سیم می‌تواند همان شماره فعلی همراه اول شما باشد و به‌سادگی می‌توانید سیم‌کارت فیزیکی خودتان را به ای‌سیم تبدیل کنید. اما بخش مهم‌تر این فرایند این است که هر بسته‌ای و هر تعرفه‌ای که برای سیم‌کارت‌های فیزیکی موجود ارائه شده، برای ای‌سیم هم قابل استفاده است و می‌توانید پس از آماده‌سازی ای‌سیم از طریق اپلیکیشن همراه من این بسته‌ها را خریداری کنید.

البته توجه کنید که سیستم‌عامل اندروید تا ۲۰ پروفایل و سیستم‌عامل آی‌اواس تا ۱۰ پروفایل ای‌سیم را پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند به‌سادگی و به‌سرعت بر اساس نیاز خود بین هر یک از این پروفایل‌ها جابجا شوند. این نکته را فراموش نکنید که محدودیت ۱۰ خط همراه برای هر کد ملی، برای ای‌سیم هم صادق است و نمی‌توانید هر تعداد ای‌سیم که خواستید را فعال کنید.

اما موردی که بیشتر توجه من را به‌خود جلب کرد، بخش مخصوص به نسل زد یا همان دهه هشتادی‌های خودمان است. مثلا انارستان که سیم‌کارت اعتباری مخصوص نوجوانان ارائه می‌هد، یک استودیو بازی‌سازی به نام شاه‌غول هم دارد که بازی‌های جالبی برای پلتفرم موبایل و متا کوئست توسعه می‌دهد. همچنین یک پلتفرم ویدیویی مخصوص نوجوانان هم توسط همراه اول به اسم دیدنی توسعه داده شده که عمده محتوای آن انیمیشن‌ها و کارتون‌های روز هستند.

blank

در بخشی از غرفه همراه اول، یک ربات و یک آواتار دیجیتالی به‌چشم می‌خورد که در اصل کالبدی برای دستیار هوش مصنوعی همراه اول است که توسط خود این اپراتور توسعه داده شده و هدف آن پاسخ به تمامی سوالاتی است که شما به‌صورت معمول از پشتیبان همراه اول می‌پرسید. همراه اول می‌گوید به چند طریق این هوش مصنوعی می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. روش اول شماره‌گیری ۹۹۹۰ و سپس انتخاب شماره ۳ برای ارتباط صوتی با این هوش‌مصنوعی است و روش دوم هم استفاده از اپلیکیشن همراه من برای ارتباط به‌صورت متنی.

blank

این طور که به‌نظر می‌رسد آینده پشتیبانی با هوش مصنوعی گره خورده و همراه اول هم از همین حالا خود را برای این آینده آماده کرده است و به‌زودی قرار است فرم‌های دیگری از این هوش‌مصنوعی در قالب آواتارهای جذاب با کاربران تعامل کند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا