وب گردی

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سرداران ایرانی

دو روز از جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق می گذرد، شبکه های اجتماعی همچنان شاهد واکنش کاربران به خبر شهادت فرماندهان رشید ایران و خباثت رژیم صهیونیستی در جرائم جنگی. پیام رهبر انقلاب در خصوص مجازات رژیم منحوس صهیونیستی نیز با واکنش های بسیاری همراه بود. کاربران از انتقام قاطع اما عاقلانه و هوشمندانه ایران نوشتند. کاربران از برخی رفتارهای احساسی انتقاد کردند. در زیر به بررسی برخی از واکنش های کاربران در این زمینه پرداخته ایم.

حامد کاشانی:
چند ماه پیش حدود یک ساعت با او صحبت کردم. غیر معمول نادر است. خیلی تعجب کردم با این روحیه و فکر و تواضع که چرا این دوست قدیمی حاج قاسم هنوز شهید نشده بود. شهادت سردار حاجی رحیمی مبارک باد. خدایا مرا با تو بیامرز.

عبدالله گنجی:
سه چهار روز پیش شهید زاهدی به زیارت امام رضا (ع) رفتند و حرم را زیارت کردند. تولیت یک هدیه فرهنگی به او می دهد. قبول نمی کند و می خواهد از داخل حرم چیزی بدهد و این انگشتر را می گیرد; پس از ۴۳ سال مجاهدت بی وقفه در روز شهادت علی (ع) به دست شکی ترینی به شهادت رسید.

ملک شریعتی:
شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان چه شب خوبی داشتید ای شهیدان عزیز! محمدهادی حاجی رحیمی، محمدرضا زاهدی، حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی، سیدعلی صالحی روزبهانی. خدایا شهادتت مبارک. تاکید: مسئولیت این حملات بر عهده دولت ایالات متحده است. پاسخ محکم ملت ها در روز قدس!

دیاکو حسینی:
تصمیم گیرندگان بر اساس احساسات عمل نمی کنند. آنها قبلاً در مواقع حساس تر این کار را انجام نداده اند. عبور از خطوط قرمز توسط اسرائیل بهای خود را خواهد داشت، اما واکنش های بیشتری را برانگیخته، غرب را در کنار اسرائیل متحد نمی کند و نسل کشی غزه را به حاشیه نمی برد. باید اینطور باشد.

مهدی حنالی زاده:
هم اوکراین و هم اسرائیل در عرصه جنگ به بن بست رسیده اند و باید زمین بازی را تغییر دهند. عملیات تروریستی در مسکو و عملیات تروریستی در بیروت تلاش های کیف و تل آویو برای خروج از بن بست است. واکنش روسیه به این طراحی منطقی بود. واکنش ایران باید اینگونه باشد.

علیرضا تخوی نیا:
سپاه با تمام وجود جنگ با اسرائیل را پیش می برد و در نابودی این رژیم قدمی به عقب برنداشته است، آن وقت عده ای به دنبال پاسخی هستند که فقط دلشان را خنک کند. جنگ عرصه ای برای ابراز احساسات نیست. نابودی اسرائیل انتقام قطعی شهادت فرماندهان سپاه در این سالها خواهد بود. دیدن آن روز نزدیک است.

پیام نعمتیان:
از مقداد پرسیدند وقتی به خانه حضرت زهرا و امیرالمومنین حمله کرد چه کرد؟ گفت: منتظر نشانه ای بودم که دست بر قبضه شمشیر و چشمانم در چشم علی بود. رفقا مراقب باشید از فرمانده سبقت نگیرید، عقب نمانید، آقا احتمالا بهتر از من و شما می داند که چه کار کنیم.

سید پویان حسین پور:
آخرین بند پیام مقام معظم رهبری در خصوص حمله سگ‌های ترور اسرائیل به مقر کنسولگری ایران و تاکید بر واکنش اسفناک ایران به این حمله، چنان واضح و شفاف بود که جای بحث و تفسیری نیست. بقیه ماجرا به زمینه ها و زمان هایی برمی گردد که از دیشب تا به حال رخ داده است.

کاربری با نام یاس:
پیام رهبر انقلاب به رژیم وحشی موقت: «رژیم خبیث مجازات خواهد شد، ما برایشان متأسفیم». بله دوستان ما به قول صادق این مرد بزرگ ایمان داریم.

سید رضی:
خبر اینکه ضربه رقت انگیزی در راه است، دل های مؤمنان شاد شود که زمان عذاب نزدیک است!

مژه هاکمرادی:
صهیونیست ها حتی به میزان واکنش رهبری و ارتجاع ایران فکر نمی کردند. از زمانی که اطلاعیه فرماندهی معظم کل قوا منتشر شد، رویکرد رسانه ای صهیونیست ها نیز تغییر کرد، از این حرف ها و مواضع که گفتیم و کار خوبی کردیم، خبری نیست. ما برای آنها متاسفیم

منبع: روزنامه جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا