وب گردی

پاییز امسال چه رنگی مد است؟

استفاده از رنگ مناسب به خوبی می‌تواند حال و هوای یک فصل را انعکاس دهد. با آنکه قهوه‌ای، سرمه‌ای و مشکی همواره رنگ‌های پاییزی غالب هستند، امسال یک رنگ خنثی به‌طور ویژه و چند رنگ دیگر نیز به جمع رنگ‌های ترند پاییز ۲۰۲۴ اضافه شده‌اند که عمدتاً ملایم هستند.

خاکی، رنگ ترند پاییز ۲۰۲۴

پاییز امسال شاهد حضور قدرتمند رنگ‌های خنثی و ملایم به‌ویژه خاکی خواهیم بود. تطبیق‌پذیری رنگ خاکی با استایل‌های مختلف و همه‌کاره بودن، آن را تبدیل به رنگ محبوب طراحان کرده است.

محبوبیت دوباره رنگ خاکی را می‌توان درنتیجه تجدید حیات مد دهه ۹۰ میلادی دانست که در برندهای کلاسیک آمریکایی مانند رالف لورن فراوان دیده می‌شود. رنگ خنثایی که همانند قهوه‌ای مکمل انواع سبک‌هاست و تقریباً به همه‌چیز می‌آید. 

لویی ویتون، بربری، دیور و گوچی همگی در مجموعه‌های پاییزی امسال خود از این رنگ در طیف‌ها و سبک‌های مختلف استفاده کردند.

استایل‌های برجسته خاکی‌رنگ چه به سبک تک‌رنگ و چه به کار بردن سایه‌های مختلف این رنگ با کت‌های بارانی، ست‌های همسان، روسری‌، کمربند و کیف‌ در انواع پارچه‌های کتان، حریر و چرم در مجموعه‌های مد این نام‌های بزرگ دیده می‌شود.

سایر رنگ‌های مُد پاییز

رنگ‌های زیتونی و نخودی که می‌توان آنها را تا حدودی نزدیک به خاکی دانست نیز در مجموعه‌های مد پاییز ۲۰۲۴ برندهای مختلف زیاد دیده شدند.

از طرفی رنگ‌هایی مانند صورتی و آبی که تا سال گذشته چندان مرتبط با پاییز و زمستان محسوب نمی‌شدند امسال هم از سوی برخی طراحان استفاده شدند. برندهایی مانند کلوئه، شنل و پرادا در لباس‌های و استایل‌های خود طیف بسیار ملایم و کمرنگ این دو رنگ را به کار بردند. چه استایل تک‌رنگ به عنوان پیراهن یا کت‌وشلوار دست‌دوز و چه در ترکیب با رنگ‌های خنثی و در قالب پیراهن، شلوار یا کت.

منبع: روزیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا