گوناگون

چگونه رویداد رونمایی از آیفون ۱۶ اپل را تماشا کنید

اپل اعلام کرد که رویداد رونمایی از دستگاه‌های جدید خود را در تاریخ ۹ سپتامبر «دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۴۰۳»ساعت ۱۰ صبح به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام برگزار خواهد کرد. این رویداد در تئاتر استیو جابز در پردیس اپل برگزار می‌شود، اما افرادی که به صورت حضوری حاضر نخواهند بود، می‌توانند آن را از طریق وب‌سایت اپل یا اینجا تماشا کنند.

به گزارش توسعه برند به نقل از تک کرانچ، تابستان امسال ممکن است گرم بوده باشد، اما اپل فکر می‌کند که برای رویداد آیفون ۱۶ خود زمان مناسبی است. این شرکت اعلام کرد که رویداد رونمایی از دستگاه‌های جدید خود را در تاریخ ۹ سپتامبر «دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۴۰۳» ساعت ۱۰ صبح به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام برگزار خواهد کرد.

ما انتظار داریم مدل‌های جدید آیفون ۱۶ و ۱۶ Pro، به‌علاوه به‌روزرسانی‌های Apple Watch، AirPods و شاید حتی مک‌های جدید را ببینیم، اگرچه این‌ها یک “شاید” بزرگ هستند.

اپل در WWDC 2024 مجموعه هوش مصنوعی خود، Apple Intelligence را رونمایی کرد و برخی از ویژگی‌های آن را از طریق بتاهای توسعه‌دهنده به مدل‌های ۱۵ Pro ارائه کرده است. این ویژگی‌ها با انتشار عمومی iOS 18 به مصرف‌کنندگان ارائه خواهند شد. علاوه بر این، اپل ممکن است برخی از ویژگی‌های مبتنی بر Apple Intelligence را به‌طور انحصاری برای خط تولید آیفون ۱۶ ارائه دهد.

سایت توسعه برند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا