گوناگون

کاراشاپ در نمایشگاه ایران تراکنش: همکاری با محک برای حمایت از کودکان سرطانی

در حاشیه نمایشگاه ایران تراکنش، «رسانه توسعه برند» در استودیو محک با سعید قبادی، مدیر تجاری شرکت کاراشاپ گفت‌وگویی اختصاصی داشت تا علاوه بر معرفی کسب‌وکار، اقدامات مسئولیت اجتماعی این مجموعه نیز بررسی شود.

به گزارش توسعه برند، کاراشاپ، بازوی اجرایی و نوآورانه شرکت مخابرات ایران، خدمات متنوعی در حوزه سرویس‌های ارزش افزوده ارائه می‌دهد. این شرکت با تمرکز بر پیامک‌های متنی، API بانک‌ها و ارائه محتوا به مشترکان ADSL، VDSL و FTTH، توانسته تجربه‌ای متفاوت از سرویس‌های مخابراتی برای کاربران فراهم کند. از جمله خدمات قابل توجه کاراشاپ در نمایشگاه ایران تراکنش می‌توان به ارائه سرویس پیامک متنی با قابلیت callback، استعلام و پرداخت قبض از طریق API و ارائه دیتا سنترهای امن اشاره کرد.

اما بخشی از گفت‌وگو به همکاری کاراشاپ با موسسه محک، خیریه حمایت از کودکان سرطانی، اختصاص داشت. سعید قبادی در این‌باره توضیح داد:

“ما با سرشماره اختصاصی برای محک سرویس پیامک راه‌اندازی کردیم تا مردم مطمئن باشند که کمک‌هایشان به دست کودکان برسد. همچنین، امکان پرداخت کمک‌ها از طریق تلفن ثابت و سرویس IVR فراهم شده است تا حتی کسانی که کمتر با دیجیتال آشنا هستند، بتوانند به راحتی مشارکت کنند.”

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

او تأکید کرد که این همکاری، علاوه بر امکان جمع‌آوری کمک‌ها، به دلیل شفافیت مالی موسسه محک و ارائه گزارش دقیق از نحوه هزینه کرد مبالغ، برای کاراشاپ جذاب بوده است.

قبادی در توصیه‌ای به سایر کسب‌وکارها گفت:

“تمام شرکت‌ها می‌توانند با بودجه و ظرفیت خود، به موسسات خیریه کمک کنند. هر شرکت با سرویس‌ها و منابعی که در اختیار دارد، می‌تواند سهمی در حمایت از کودکان و نیازمندان داشته باشد.”

کاراشاپ با این اقدام خود، هم خدمات نوآورانه ارائه می‌دهد و هم نقش خود را در مسئولیت اجتماعی پررنگ‌تر کرده است.



سایت توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا