گوناگون

کاهش ۷۵ درصدی برنامه‌ریزی برای سفر پس از جنگ ۱۲ روزه

طبق گزارش جاباما، پس از جنگ ۱۲ روزه، نه تنها برنامه‌ریزی برای سفر در کشور ۷۵ درصد کاهش یافته، بلکه بازه زمانی برنامه‌ریزی برای سفر نیز کوتاه‌تر شده است.

به گزارش توسعه برند، گزارش جدید پلتفرم جاباما خبر از کاهش ۷۵ درصدی برنامه‌ریزی برای سفر پس از جنگ ۱۲ روزه می‌دهد. این رقم از مقایسه بازه یک ماه قبل و بعد از جنگ به دست آمده و از کوچک شدن جدی بازار حکایت دارد.

طبق این گزارش همچنین، رزرو سفر برای همان هفته وقوع جنگ ۴۲ درصد کاهش پیدا کرده است. این رقم برای سفرهای برنامه‌ریزی‌شده در هفته بعد به ۷۰ درصد می‌رسد و در بازه پنج هفته بعدی با کاهش ۸۳ درصدی همراه بوده است. این داده‌ها بیانگر آن است که در شرایط پرریسک پس از جنگ، رزرو زودهنگام تقریباً از میان رفته است.

جاباما

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

جاباما در این گزارش همچنین بر اساس گفته کاربران سه عامل اصلی را در این تغییر الگو پررنگ می‌داند: نگرانی از ادامه یا بازگشت تنش‌ها و احتمال لغو سفر، کاهش اولویت هزینه‌کرد برای سفر در وضعیت اقتصادی فشرده و دشواری در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی.



سایت توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا