گوناگون

کمپین «آب تمام شد» ۸۶ میلیون بار دیده شد

به گزارش توسعه برند؛ در تیرماه امسال و همزمان با افزایش نگرانی‌ها نسبت به بحران کم‌آبی در کشور، کمپین «آب تمام شد» با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی آغاز به کار کرد.

 

این پویش با ارائه آمارهای واقعی از وضعیت منابع آبی و معرفی راهکارهایی برای مدیریت مصرف، تلاش کرده است تا زمینه مشارکت گسترده مردم در عبور از این شرایط حساس را فراهم کند.

 

با راه‌اندازی صفحه اختصاصی کمپین در پلتفرم «آپارات»، مجموعه‌ای از ویدئوهای آموزشی و هشداردهنده در اختیار کاربران قرار گرفت که با استقبال قابل توجه همراه شد.

 

بر اساس آمارها طی دو ماه نخست، صفحه این کمپین، بیش از ۷۰۰ هزار بار توسط مخاطبان مشاهده شده و تبلیغات این پویش بیش از ۸۶ میلیون بازدید داشته‌است.

 

کمپین «آب تمام شد» اکنون با اتکا به این میزان توجه و همراهی مردم، مسیر خود را در جهت افزایش همبستگی اجتماعی و تشویق به مدیریت صحیح منابع آب ادامه می‌دهد.



توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا