اقتصاد

یک بانک دیگر حملات سایبری را تایید کرد؛ متن پیامک خطاب به شهروندان

پس از بانک سپه، بانک پاسارگاد هم اختلال در برخی عملیات های بانکی خود را تایید کرد.

از صبح امروز مشتریان بانک پاسارگاد از اختلال در فرآیندهای بانکی شامل گرفتن پول از خودپرداز و عملیات اینترنتی خبر دادند.

حالا بانک پاسارگاد در پیامکی خطاب به مشتریان نوشته است که : همکاران ما بی وفقه در حال بررسی برای رفع اختلال پیش آمده هستند. از شکیبایی شما سپاسگزاریم.


از صبح امروز مشتریان بانک پاسارگاد از اختلال در فرآیندهای بانکی شامل گرفتن پول از خودپرداز و عملیات اینترنتی خبر دادند.

حالا بانک پاسارگاد در پیامکی خطاب به مشتریان نوشته است که : همکاران ما بی وفقه در حال بررسی برای رفع اختلال پیش آمده هستند. از شکیبایی شما سپاسگزاریم.

بانک پاسارگاد در پاسخ به فارس اظهار داشت: بانک در حال مقابله با حملات سایبری است و تاکنون با این حملات مقابله شده است. تا ساعاتی دیگر نیز خدمات کارت و خودپرداز برقرار خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا