ورزش

مهره مورد اعتماد ایگناسیو از محرومیت برگشت


کد خبر : ۱۹۸۹۱۹۵ |
03 دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۶ |
۱.7K بازدید |

۰
دیدگاه


علی شجاعی با عبور از یک جلسه محرومیت به ترکیب فولاد برگشته است.

مهره مورد اعتماد ایگناسیو از محرومیت برگشت

به گزارش مجله تیتر ۱۲، علی شجاعی که در بازی قبلی فولاد مقابل ذوب‌آهن با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شده بود، در دیدار امروز سرخ‌پوشان اهوازی فیکس خواهد بود.

نکنه جالب اینکه ایگناسیو بلافاصله بعد از این بازی شجاعی را به ترکیب تیمش برگرداند تا مشخص شود که تا چه حد نسبت به شجاعی اعتماد دارد.

البته او که در پست تخصصی وینگر بازی می‌کند، این فصل بیشتر در پست تدافعی بازی کرده و همین موضوع باعث شده تا در بخش هجومی کم اثر باشد اما در بخش دفاعی رضایت سرمربی اسپانیایی را جلب کرده است.

نکته جالب اینکه او در ابتدای فصل جزء گزینه‌های خرید اوزونیدوس سرمربی گل‌گهر نیز بود و حالا تقابل با این سرمربی یونانی جالب و جذاب خواهد بود.


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا