صبور مثل نکونام!

از نظر خیلیها استقلال امسال تنها با صبر و حوصله و کار مداوم می توانست نتیجه بگیرد. نکونام هر چقدر سال گذشته در فولاد از کمبود بازیکن حرف میزد، این بار حوصله به خرج داد و آنقدر از بازیکنانش تعریف و تمجید کرد که توانست در سختترین روزها، به کمک آنها امتیازات خوبی جمع آوری کند. این تیم هر چند نقل و انتقالات را به سپاهان و پرسپولیس باخت ولی در جدول مقابل این تیم ها بازنده نبود. اگر این تیم رفتار بهتری در بازیهای خارج از خانهاش داشت به طور قطع میتوانست با اختلاف نسبتا خوبی قهرمان نیم فصل شود ولی به راحتی چند امتیاز مهم را از دست دادند.
نکونام امسال متفاوتتر از هر زمان دیگری بوده است. او ضمن جنگیدن برای استقلال، در خارج از زمین نیز برای حق و حقوق تیمش و بازیکنانش میجنگد. نکونام امسال به لحاظ فنی صبور بود و ترجیح داد با وجود اشتباهات بازیکنان پشت آنها بایستد و حامیشان باشد. موضوعی که اتفاقا جواب داد و باعث شد تا بعضی از بازیکنان از جمله آرمین سهرابیان بتوانند بدرخشند. بعد از دربی انتقاداتی به این بازیکن شد ولی نکونام در کنفرانس مطبوعاتی سفت و سخت پشت آرمین ایستاد.
۲۵۸ ۲۵۸
منبع

