گزارش برند سرمایکس ۲۰۲۳
تیتر۱۲ به نقل از توسعه برند، صرافی ارز دیجیتال سرمایکس، در رویداد فصلِ نو خود که به مناسبت ششمین سال فعالیتش برگزار شده بود، از گزارش سال ۲۰۲۳ خود توسط حسن قلیچخانی (مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس) رونمایی کرد.
عنوان این گزارش ”سال سبز ارزهای دیجیتال و سرمایکس“ بود که اشاره به رشد بازار رمز ارزها و ارائه ویژگیها و خدمات جدید صرافی سرمایکس دارد. شروع این گزارش با سخنان احسان مطلبی (مدیرعامل سرمایکس) است.
گزارش سال ۲۰۲۳ سرمایکس
در ابتدای گزارش نگاهی به دنیای ارزهای دیجیتال شده و اتفاقات اثرگذار آن را بررسی میکند. همچنین مقایسه میزان سرمایهگذاری مردم در ارزهای دیجیتال در مقابل بازارهای دیگر کشور در سال ۲۰۲۳ آورده شده است. نکته جالب اینجاست در این سال، ارزهای دیجیتال چهارمین دارایی مدنظر مردم ایران برای سرمایهگذاری بود.
در ادامه با سرمایههای انسانی این صرافی آشنا میشوید. در این قسمت به تعداد کارمندان، پراکندگی نسلی و بررسی تیمهای مختلف، اشاره شده است. و گزارش تیمهای مختلف صرافی مورد ارزیابی قرار گرفتهاند.
رویدادهای مهمی که در سال ۲۰۲۳ توسط تیم بازاریابی انجام شده، میزان جوایز پرداختی، برنامههای مختلف آموزشی، رونمایی از شاخص NPS یا شاخص خالص ترویج کنندگان و باشگاه مشتریان این صرافی از قسمتهای دیگر گزارش سال ۲۰۲۳ سرمایکس است.
آشنایی با کاربران سرمایکس، بخش بعدی این گزارش است. رده سنی کاربران، جنسیت، رمزارزهای که بیشترین محبوبیت را داشتند، شهرهای پربازدید، کاربران خاص، دلایل انتخاب سرمایکس و جذابترین خدمات این صرافی از نظر کاربران مربوط به این بخش است.
تیم پشتیبانی و حقوقی سرمایکی و نحوه عملکرد آنها را میتوانید به شکل جامع و با اعداد ارقام مشاهده کنید.
در بخش فنی گزارش به معرفی خدمات جدید، شبکههای واریز و برداشت و پایداری سرویسها نگاهی شده است. همچنین شرکای تجاری سرمایکس هم در ادامه گزارش آمده است.