ورزش
محرومیت مدافع ایران از بازی مرحله یکهشتم نهایی

به گزارش مجله تیتر ۱۲؛ محمدحسین کنعانی زادگان که با یک کارت زرد در کارنامه خود پا به بازی مقابل امارات گذاشته بود، در دقیقه ۶۳ این دیدار مرتکب خطای پنالتی شد که داور پس از بررسی VAR آن را اعلام کرد و در پی این خطا، کنعانی با کارت زرد از سوی داور جریمه شد.
به این ترتیب کنعانی دو کارته شد و بازی مرحله یک هشتم نهایی ایران را از دست داد.
۲۵۴ ۲۵۱
منبع

