گوناگون

تحول جدید در همکاری هوش‌مصنوعی و انسان

شرکت مایکروسافت ویژگی جدیدی را معرفی کرده که کاربران کوپایلوت از طریق آن می‌توانند با هوش مصنوعی همکاری چندنفره داشته باشند.

به گزارش توسعه برند به نقل از فارس، مایکروسافت ویژگی جدید کوپایلوت پیجز (Copilot Pages) خود را معرفی کرد که برای همکاری چندنفره با هوش مصنوعی طراحی شده است.این ویژگی به شما امکان می‌دهد از چت‌بات کوپایلوت استفاده کرده و پاسخ‌ها را به یک صفحه جدید منتقل کنید که در آنجا می‌توان آن‌ها را با دیگران به طور مشارکتی ویرایش کرد.

جارد اسپاتارو، معاون هوش مصنوعی مایکروسافت، گفت: شما و تیمتان می‌توانید به طور مشارکتی در یک صفحه با کوپایلوت کار کنید، کار همه را در زمان آنی مشاهده کنید و با کوپایلوت مانند یک شریک تعامل کنید و محتوای بیشتری از داده‌های خود، فایل‌ها و وب به آن اضافه کنید.این ویژگی در دسترس کاربران Microsoft 365 Copilot قرار گرفته است و تا پایان این ماه جاری میلادی(۹ مهر) برای همه در دسترس خواهد بود.

به نقل از ورج، شما می‌توانید کوپایلوت پیجز را فقط با یک لینک به اشتراک بگذارید و همکارانتان می‌توانند بلافاصله مانند یک سند مشترک ورد، آن‌ را ویرایش کنند. مایکروسافت این ویژگی را به‌عنوان یک الگوی جدید معرفی کرده که شامل حضور انسان‌ها و ورودی هوش مصنوعی در یک صفحه واحد است.

منبع رسانه توسعه برند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا