فناوری

استان خوزستان با ۵ زمینلرزه لرزید

در هفته گذشته ۵ زمینلرزه با بزرگای بین ۲.۵ تا ۳.۳ در استان خوزستان رخ داد، ضمن آنکه گوهران استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ را تجربه کرد.

در هفته گذشته ۵ زمینلرزه با بزرگای بین ۲.۵ تا ۳.۳ در استان خوزستان رخ داد، ضمن آنکه گوهران استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگای ۳.۹ را تجربه کرد.

به گزارش مجله تیتر ۱۲ به نقل از ایسنا، در هفته گذشته در استان خوزستان زمینلرزه‌هایی به بزرگای ۲.۸ و ۳.۳ در جایزان، ۲.۹ در قلعه تل و ۲.۶ و ۲.۵ در صیدون به ثبت رسید.

علاوه بر آن در گوهران استان هرمزگان زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۹ رخ داد.

جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۲۴ شهریور

در خنج استان فارس زلزله‌ای به بزرگای ۳.۵ در عمق ۹ کیلومتری رخ داد و کانون آن در ۲۴ کیلومتری خنج، ۲۷ کیلومتری محمله و ۴۵ کیلومتری علامرودشت این استان بوده است.

در کنگاور استان کرمانشاه زلزله ۲.۶، در سنگان استان خراسان رضوی زلزله ۲.۵، در مرزی کلا در استان مازندران زلزله ۲.۶ و در قصرشیرین استان کرمانشاه زلزله‌های ۲.۷ و ۲.۸ رخ داد.

یکشنبه ۲۵ شهریور

در جایزان استان خوزستان زلزله ۲.۸، در مورموری استان ایلام زلزله ۲.۷، در قلعه تل استان خوزستان زلزله ۲.۹ و در صیدون استان خوزستان زلزله ۲.۶ به ثبت رسید.

جایزان استان خوزستان با زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۳ در عمق ۱۰ کیلومتری لرزید و کانون این رخداد لرزه‌ای در ۱۸ کیلومتری جایزان، ۳۱ کیلومتری امیدیه این استان و ۳۳ کیلومتری لیکک استان کهگیلویه وبویر احمد گزارش شد.

دوشنبه ۲۶ شهریور

در صیدون استان خوزستان زلزله ۲.۵، در بندرگناوه استان بوشهر زلزله ۲.۸، در دوگنبدان استان کهگیلویه و بویراحمد زلزله ۲.۸ و در سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد زلزلخ ۲.۵ رخ داد.

سه‌شنبه ۲۷ شهریور

گوهران استان هرمزگان زمینلرزه‌ای به بزرگای ۳.۹ در عمق ۱۰ کیلومتری را تجربه کرد و رومرکز این رخداد لرزه‌ای در ۹ کیلومتری گوهران، ۱۱ کیلومتری سردشت و ۵۳ کیلومتری سندرک این استان بوده است.

در فیروزآباد استان فارس زلزله ۲.۹، در بندرعباس استان هرمزگان زلزله ۲.۶ و در حاجی آباد استان هرمزگان زلزله ۲.۷ رخ داد.

چهارشنبه ۲۸ شهریور

در فین استان هرمزگان زلزله ۲.۵، در دهرم استان فارس زلزله ۲.۵، در ساغند استان یزد زلزله ۲.۵، در شنبه استان بوشهر زلزله ۲.۵ و در گمیش تپه استان گلستان زلزله ۲.۸ رخ داد.

پنج شنبه ۲۹ شهریور

در گنبد کاووس استان گلستان زلزله ۲.۵ و در سنگان استان خراسان رضوی زلزله ۲.۸ به ثبت رسید.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا