گوناگون

سایپا با اپلیکیشن جدید، خدمات خودرویی را متحول کرد

گروه خودروسازی سایپا با راه‌اندازی اپلیکیشن موبایلی جدید، گامی بزرگ در جهت تسهیل و تسریع خدمات به مشتریان برداشته است. این اپلیکیشن با امکاناتی متنوع از جمله ثبت‌نام، نوبت‌دهی اینترنتی و درخواست امداد خودرو، تجربه مالکیت خودروهای سایپا را برای مشتریان لذت‌بخش‌تر کرده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از سایپا، موبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانال‌های ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که به منظور گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی شد.

از طریق این اپلیکیشن مشتریان می‌توانند به راحتی و بدون محدودیت مکانی و زمانی و بدون مراجعه حضوری، خدمات مورد نیاز خود را از گروه سایپا دریافت کنند.

از جمله پرکاربردترین قابلیت‌ها و امکانات موبایل اپلیکیشن مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توان به بخش‌های معرفی محصولات (اطلاعات کاملی از مشخصات فنی، دفترچه راهنما، کاتالوگ، تصاویر)، امکان مشاهده وضعیت ثبت نام، نوبت‌دهی اینترنتی، درخواست امدادخودرو، استعلام سند، ثبت درخواست‌های مشتریان، پیگیری سوابق بیمه‌ای، مشاهده بخشنامه‌ها و شرایط فروش و قیمت محصولات اشاره کرد.

گفتنی است مشتریان و علاقمندان به استفاده از اپلیکیشن موبایل سایپا می‌توانند از طریق نشانی www.saipacorp.com اقدام به نصب این اپلیکیشن در موبایل خود کنند.

همچنین در این نمایشگاه، نرم افزار چند رسانه ای از طریق میز لمسی تعاملی، در دسترس بازدید کنندگان نمایشگاه قرار گرفته و امکان آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با فعالیت های گروه خودروسازی سایپا و مشخصات فنی محصولات این گروه را فراهم می کند.

بازدیدکنندگان از غرفه گروه سایپا می توانند با استفاده از نرم افزار نصب شده بر روی میز لمسی به صورت الکترونیکی، تعامل لازم را در خصوص آشنایی با مشخصات فنی، کاتالوگ محصولات و بازدید از گالری تصاویر و تیزر محصولات انجام داده و از آخرین شرایط فروش و قیمت محصولات گروه سایپا مطلع شوند.

توسعه برند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا