وب گردی

دریل دیکسون» را ببینید + ویدیو

در دنیای پساآخرالزمانی مردگان متحرک، ماجراجویی های دریل دیکسون و کارول پلتیه ادامه می یابد. فصل دوم سریال محبوب مردگان متحرک: دریل دیکسون با عنوان «کتاب کارول» به زودی از راه می رسد و تریلر جدید آن، ماجراجویی های این شخصیت های محبوب را نشان می دهد.

بازگشت قدرتمند دریل و کارول

شبکه AMC با انتشار تریلری جدید از فصل دوم سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون»، طرفداران را غافلگیر کرد. این فصل که «کتاب کارول» نام گرفته، توجه ویژه ای به شخصیت غیرقابل پیشبینی کارول، با بازی ملیسا مک براید خواهد داشت. تریلر جدید صحنه های نفس گیری را به تصویر می کشد.

تاریخ پخش و بازیگران فصل دوم سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون»

تقریباً یک سال پس از پخش اولین قسمت این اسپین آف، طرفداران این مجموعه می توانند منتظر پخش فصل جدید در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۴ باشند. در کنار نورمن ریدوس و ملیسا مک براید، بازیگران شناخته شده‌ی دیگری هم در این فصل حضور خواهند داشت.

گسترش جهان مردگان متحرک

موفقیت چشمگیر سریال اصلی «مردگان متحرک» در سال های اولیه پخش، شبکه AMC را بر آن داشت تا به دنبال راه هایی برای گسترش این مجموعه باشد. اولین اسپین آف این فرنچایز، «از مردگان متحرک بترسید» بود که داستان یک خانواده را در لس آنجلس روایت می کرد. اما محبوبیت شخصیت دریل دیکسون با بازی نورمن ریدوس، منجر به ساخت سریالی مستقل حول محور این شخصیت شد.

ماجراهای دریل در فرانسه

فصل اول «مردگان متحرک: دریل دیکسون» با ورود غیرمنتظره دریل به فرانسه آغاز شد، جایی که گمان میرود منشأ ویروس زامبی بوده است. در این سفر، دریل با ایزابل کریر، عضو یک گروه مذهبی پیشرو آشنا شد و تلاش کرد راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.

فصل دوم سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون»

با نزدیک شدن به تاریخ پخش فصل دوم «مردگان متحرک: دریل دیکسون»، انتظارها برای دیدن ادامه ماجراجویی های دریل و کرول به اوج خود رسیده است. این فصل جدید با تمرکز بر شخصیت کارول، قول یک داستان پرتنش و هیجان انگیز را به بینندگان می دهد. طرفداران این مجموعه می توانند از ۲۹ سپتامبر، شاهد چالش های جدید این دو شخصیت محبوب در دنیای پساآخرالزمانی مردگان متحرک باشند.

منبع: روزیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا