وب گردی

طلای آب شده را از کجا بخریم؟

به‌دنبال بهترین مکان برای خرید طلای آب‌شده هستید؟ راهنمای کامل خرید امن و مطمئن طلای آب‌شده را اینجا بخوانید و از فروشندگان معتبر با قیمت‌های به‌روز بهره‌مند شوید.

بازار طلا و سکه در ماه‌های اخیر با نوسانات زیادی روبرو بوده است. آرامش موقت در بازار ارز، کاهش تقاضا در ماه‌ صفر و نوسانات پرتب‌وتاب قیمت جهانی طلا، از جمله عوامل پشت صحنه این ماجرا بودند. این وضعیت، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده تا با قیمتی مناسب، روی طلا سرمایه‌گذاری کنند.

در بین انواع طلا در بازار، طلای آب شده به دلیل نداشتن اجرت و مالیات، قیمتی پایین‌تر از انواع دیگر آن دارد و به‌عنوان سرمایه‌گذاری مطمئنی شناخته می‌شود. از طرفی، حراج‌های بانک مرکزی هم با وجود تأثیر محدود بر بازار، توانسته فرصتی برای خرید طلای آب شده با قیمت مناسب‌تر رقم بزند. در ادامه، به بررسی روش‌های مختلف خرید طلای آب شده می‌پردازیم و شما را با معتبرترین پلتفرم برای خرید طلای آب شده آشنا خواهیم کرد.

۱- خرید طلای آب شده به‌صورت آنلاین؛ بهترین روش

به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، فعالیت هرگونه پلتفرم و بستر خرید و فروش طلای آب شده باید تحت نظر این اتحادیه باشد؛ بنابراین فقط پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروشی که مجوز اتحادیه طلا و جواهر تهران داشته باشند، قابل اعتماد هستند.

در این زمینه، میلی گلد به‌عنوان پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن خرید و فروش طلا در صدر لیست قرار دارد. میلی امکان خرید و فروش طلای آب شده را با نرخ یکسان، مطابق با قیمت روز بازار و زیر نظر اتحادیه فراهم کرده است. برای بررسی دقیق‌تر نگاهی بر شفافیت و عملکرد پلتفرم میلی خواهیم داشت.

بررسی مجوزهای میلی؛ ضامن عملکرد مطمئن

با ورود به این پلتفرم کاربرپسند و در بخش مجوزها می‌توانید صحت مهر اعتبار میلی را بررسی کنید. میلی همه مجوزهای حقیقی و حقوقی از جمله مجوز معاملات طلا، پروانه کسب خرده‌فروشی طلای آب‌شده، پروانه کسب و کارهای مجازی، ای نماد، شامد، مجوز نظام صنفی رایانه‌ای و کارت عضویت در اتاق بازرگانی را دارد.

مجوز معاملات طلای آب شده میلی

در وب‌سایت میلی، امکان استعلام تمام مجوزها وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مجوزها در وب‌سایت یا اپلیکیشن میلی به‌طور مستقیم از همه مجوزها استعلام بگیرید.

بررسی کارمزدها و نرخ معاملات؛ شفافیت و مزیت رقابتی میلی

میلی با کارمزد ناچیز ۰٫۵ (نیم) درصدی، کمترین کارمزد را در بین اپلیکیشن‌های خرید و فروش طلا دارد. کارمزدهای میلی به‌صورت شفاف و کامل در وب‌سایت آن نوشته شده که در در جدول زیر می‌توانید خلاصه آن را مشاهده کنید.

مقدار خرید و فروش طلا

کارمزد

۱ تا ۲۰۰ میلی گرم

معادل یک میلی گرم طلای آب شده

بیش از ۲۰۰ میلی گرم

نیم درصد از مبلغ کل تراکنش

علاوه‌بر کارمزد ناچیز، مهم‌ترین مزیتی که میلی را از سایر وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های معتبر طلای آب شده جدا می‌کند، یکسان بودن نرخ خرید و فروش طلا است. این ویژگی به شما اطمینان می‌دهد در هر لحظه از خرید یا فروش طلای آب شده، می‌توانید با قیمتی شفاف، منصفانه و یکسان به معامله بپردازید.

۲- امکان دریافت طلای آب شده از میلی به هر دو صورت آنلاین و حضوری

میلی با در نظر گرفتن همه چالش‌های خرید حضوری و اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران، امکان دریافت حضوری طلای آب شده را هم فراهم کرده است. به این ترتیب، می‌توانید طلای آب شده خود را به‌صورت شمش‌های پلمپ شده با پک ضد هک زربد از خزانه میلی دریافت کنید.

میلی همچنین امکان خرید کارت هدیه طلای آب شده را هم برای کاربران فراهم کرده تا دریافت‌کننده به‌راحتی با اسکن QR کد کارت، آن را به موجودی کیف پول دیجیتالی خود ‌اضافه کرده یا به‌صورت حضوری و در قالب شمش طلا تحویل بگیرد. اصالت و کیفیت شمش‌های ارائه شده در میلی از زیر تیغ اعتبارسنجی معتبرترین مراکز تست عیارسنجی می‌گذرد و توسط معتبرترین مرکز پلمپ و پک ضد هک در ایران، بسته‌بندی و پلمپ می‌شود. برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانید همین حالا به اپلیکیشن یا وب‌سایت میلی مراجعه کنید.

۳- خرید طلای آب شده به‌صورت آفلاین؛ روش سنتی

اگر جزو کسانی هستید که چالش‌های خرید حضوری را به سرعت و امنیت روش اینترنتی خرید طلای آب شده ترجیح می‌دهید، برای خرید می‌توانید سراغ انواع صرافی‌ها و طلافروشی‌های معتبر بروید. مراجعه به طلافروشی‌ها و بازارهای سنتی طلا، امکان مشاهده فیزیکی طلا و اطمینان از کیفیت آن را فراهم می‌کند؛ اما در این روش، ممکن است مشکلاتی یقه‌تان را بچسبد. نوسانات قیمت لحظه‌ای، احتمال تقلب در عیار طلای آب شده و دریافت هزینه‌های جانبی و کارمزدهای اضافه توسط دلالان از جمله این چالش‌ها هستند. علاوه بر این، پیدا کردن یک طلا فروشی یا صرافی معتبر و مطمئن هم گاو نر و مرد کهن می‌خواهد که اغلب پروسه زمان‌بری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا