اقتصاد

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای تکریم خانواده شهداست

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: در هفته دفاع مقدس مغتنم است به خانواده شهدا بپردازیم و قلب خود را از زنگار روزمرگی پاک کنیم که این نشانه تقوای درونی است.

به گزارش خبرنگار شانا، سردار محمود توکلی امروز (چهارشنبه، چهارم مهر) در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در حیاط وزارت نفت برگزار شد، با بیان این پرسش که چرا باید دفاع مقدس را گرامی بداریم و  فلسفه این تکرار چیست؟ اظهار کرد: باید بیان کنم که دستور صریح خداوند در قرآن کریم است که ما موظف هستیم ایام‌الله را تکریم و دیگران را نیز متوجه آن ایام کنیم و این ارزش‌ها را گرامی بداریم. این وظیفه ماست که شرع مقدس بر دوش ما گذاشته است.

وی افزود: ما موظف هستم شعائر الهی را تکریم کنیم و این هفته زمانی برای این تکریم است. بی‌شک آنهایی که جان خود را نثار انقلاب اسلامی کرده‌اند جزو شعائر الهی هستند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس مغتنم است که به خانواده شهدا بپردازیم و قلب خود را از زنگار روزمرگی پاک کنیم که این نشانه تقوای درونی است.

توکلی در پایان از مسئولان وزارت نفت برای برپایی این آیین تشکر کرد و گفت: برگزاری چنین آیین‌هایی باعث می‌شود به یاد داشته باشیم که امروز مدیون چه کسانی هستیم.

منبع: شانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا