وب گردی

سایت دانلود اهنگ جدید بروزیک

با گسترده شدن فضای اینترنت در سال های اخیر سایت های دانلود اهنگ زیادی راه اندازی شدن که روز به روز درحال تکمیل آرشیو خود هستند.

یکی از سایت هایی که در سال ۱۴۰۳ راه اندازی شده و در حال تکمیل آهنگ های خواننده های معروف خود می باشد سایت دانلود آهنگ جدید بروز موزیک به آدرس “beroosic.ir ” است.

دانلود آهنگ جدید خواننده های معروف ایرانی

از آهنگ هایی که از خواننده های معروف در سایت بروزیک قرار داد شده می توان به { محسن ابراهیم زاده ، گرشا رضایی ، مهدی احمدوند ، مجید رضوی ، محسن یگانه ، محسن چاوشی ، و … } اشاره کرد

پلی لیست آهنگ خواننده ها ایرانی

همچنین در سایت بروزیک فول آلبوم آهنگ ها خواننده های ایرانی به صورت پلی لیست آهنگ که در تصویر زیر یک نمونه از این پلی لیست ها را مشاهده می کنید، قرار داده شده است.

و پلی لیست به این صورت است که بدون نیاز به دانلود کردن می توانید اهنگ های مورد نظر خود را پخش کنید و تمام آهنگ ها به صورت پشت سر هم پلی و اجرا می شوند.

بهترین سایت دانلود موزیک ایرانی

تمام آهنگ های سایت دانلود آهنگ بروزیک به روی سرور های قدرتمند ایرانی بار گزاری شده است و این باعث شده که کاربران به راحتی بتوانند آهنگ مورد علاقه خود را پخش آنلاین و دانلود کنند و سرعت لود سصفحات سایت بسیار بالا می باشد.

دانلود بهترین اهنگ های شاد جدید

بروزیک در زمین گلچین آهنگ ها نیز فعالیت می کند و یکی از رقیب های سر سخت سایت دانلود آهنگ جدید بهتا موزیک می باشد و بهترین اهنگ های هر سال به صورت پلی لیست در سایت گذاشته شده است ، به طور مثال در پست ” دانلود بهترین آهنگ های ۱۴۰۳ بروزیک ” کلی از آهنگ های پرطرفدار سال ۱۴۰۳ و بهترین آهنگ ها موجود می باشد .

جدیدترین آهنگ ها ایرانی

جدیدترین آهنگ های که این ماه برای دانلود در سایت موزیک پخش شده است آهنگ های زیر می باشد .

  • دانلود آهنگ مهدی احمدوند لیلا
  • دانلود آهنگ علیرضا روزگار بگو چی شد
  • دانلود آهنگ امیر عباس گلاب محکوم
  • دانلود آهنگ گرشا رضایی جاده چالوس
  • دانلود آهنگ زانکو برد برد
  • دانلود آهنگ محمد علیزاده یار نظر کرده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا