اقتصاد

حضور ۲۴۰۰ بازنشسته در دهمین المپیاد ورزشی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت

مسابقات ورزشی بازنشستگان صنعت نفت در مرحله انتخابی در ۶ رشته با حضور نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در حال برگزاری است. در این دور از رقابت‌ها نزدیک به ۴۰۰ نفر در دو بخش مردان و زنان به مرحله نهایی راه می‌یابند.

به گزارش تیتر۱۲ به نقل از صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت، دهمین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان صنعت نفت در دو بخش زنان و مردان در ۶ رشته ورزشی شامل آمادگی جسمانی، تنیس‌ روی‌ میز، بدمینتون، دارت، شطرنج و شنا در حال برگزاری است.

نشست هم‌اندیشی مسئولان امور فرهنگی، ورزشی و گردشگری صندوق‌ها پیش از برگزاری دوره مقدماتی المپیاد یادشده در مرداد با حضور جمعی از بازنشستگان دارای عناوین ورزشی و نشست دیگری با حضور رؤسا و مسئولان ورزشی کانون‌های سراسر کشور برگزار شد تا کیفیت برگزاری دهمین المپیاد ورزشی نسبت به دوره‌های پیشین افزایش یابد. گزارش‌های دریافتی و مشاهدات مؤید افزایش کیفیت برگزاری در این دوره است.

ثبت‌نام این دوره از رقابت‌ها از طریق سامانه سما و دفاتر نمایندگی‌ صندوق‌ها مرداد انجام شد و مرحله نهایی این رقابت‌ها به میزبانی مشهد مقدس و در دو بخش مردان و زنان در ماه‌های آبان و آذر برگزار خواهد شد.

توسعه فعالیت‌های سلامت‌محور از جمله رقابت‌های ورزشی متناسب با سنین بازنشستگان از سیاست‌های حوزه رفاه صندوق‌های صنعت نفت است.

منبع: شانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا