گوناگون

موزیلا با برند جدید به دنبال ‘بازپس‌گیری اینترنت’ است

موزیلا، سازمان غیرانتفاعی پشت مرورگر فایرفاکس، برند جدیدی را معرفی کرد. اولین هدف این برند، یادآوری این موضوع است که موزیلا فراتر از فایرفاکس فعالیت می‌کند.

به گزارش توسعه برند به نقل از فست‌کمپانی، موزیلا، سازمان غیرانتفاعی پشت مرورگر فایرفاکس، برند جدیدی را معرفی کرده است. هدف اصلی این برند، یادآوری این موضوع است که فعالیت‌های موزیلا فراتر از مرورگر فایرفاکس است.

این سازمان که در سال ۱۹۹۸ از خاکستر شرکت اولیه مرورگر نت‌اسکیپ متولد شد، امروزه به ایجاد راهنماهای حریم خصوصی، انتشار استانداردهای منبع باز، سازماندهی رویداد جامعه‌محور مزفست و راه‌اندازی بازوی سرمایه‌گذاری خود می‌پردازد. در اوایل سال جاری، موزیلا در اقدامی غیرمنتظره، اقدام به خرید آنونیم، پلتفرم تبلیغاتی تأسیس‌شده توسط مدیران سابق متا، کرد.

لوگو جدید موزیلا

به گفته لیندسی شپرد اوبراین، مدیر ارشد بازاریابی موزیلا، هدف از این خرید، «ارائه راه‌حلی برای اکوسیستم تبلیغات است تا به کاربران در برخورد با تبلیغاتی کارآمد و غیرسوءاستفاده‌گر کمک کند.»

موزیلا برندی از فعالان حوزه‌ اینترنت است که در دنیای سرمایه‌داری به ارائه محصولات می‌پردازد. درک این مفهوم دشوار است. به همین دلیل، موزیلا با ذینفعان داخلی و شرکای خارجی خود جلساتی برگزار کرد تا درباره هدف خود تأمل کند و بیانیه برند خود را به عنوان زیربنای لوگو و سیستم برند کاملاً جدید، تدوین کند.

ایمی ببینگتون، مدیر جهانی برند موزیلا، می‌گوید: «ما با یک شعار و الگو به توافق رسیدیم که موزیلا را به عنوان یک پلتفرم مردمی معرفی می‌کند. اما چیزی که احساس می‌کنیم می‌توانیم به صورت خارجی درباره‌اش صحبت کنیم، شعار ‘بازپس‌گیری اینترنت’ است و هر کاری که انجام می‌دهیم در خدمت بازپس‌گیری اینترنت است.»

لوگو قبل و بعد موزیلا
لوگو قبل و بعد موزیلا

blank blank blank لوگو قبل و بعد موزیلا

پایان

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا