اقتصاد

فراخوان شرکت‌های متقاضی فعالیت در حوزه اکتشاف و تولید منتشر شد

سومین فراخوان ارزیابی و تهیه فهرست شرکت‌های صاحب‌صلاحیت برای فعالیت به‌عنوان شرکت اکتشاف و تولید (E&P) منتشر شد.

به گزارش تیتر۱۲ به‌ نقل از شرکت ملی نفت ایران، این شرکت در نظر دارد بر اساس ضوابط و معیارهای تعیین‌شده در قانون وظایف و اختیارهای وزارت نفت و مصوبه هیئت وزیران مورخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ اقدام به ارزیابی و تهیه فهرست شرکت‌های صاحب‌صلاحیت برای فعالیت به‌عنوان شرکت اکتشاف و تولید (E&P) کند.

بر این اساس از شرکت‌های متقاضی دعوت به‌عمل می‌آید نسبت به مطالعه شیوه‌نامه و تکمیل جدول شماره یک و پرسشنامه پیوست آن اقدام و به همراه مستندهای مربوط، به دبیرخانه کارگروه تخصصی ارزیابی ارسال کنند.

ارزیابی شرکت‌ها بر اساس امتیازات کسب‌شده در هر ردیف از پرسشنامه انجام شده و شرکت‌هایی که مطابق مدل ارزیابی، حائز حداقل امتیازهای لازم مطابق با جدول شماره (۲) شیوه‌نامه باشند، در فهرست شرکت‌های اکتشاف و تولید دارای صلاحیت درج می‌شوند.

همه شرکت‌های اکتشاف و تولید که بر اساس انتشار دومین فراخوان ارزیابی در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ اعتبار مجوز فعالیت آنها در پایان آبان‌ ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد، در صورت تمایل برای تمدید مجوز، لازم است در سومین فراخوان ارزیابی ثبت‌نام کنند. در این‌ صورت این شرکت‌ها می‌توانند هرگونه تغییرات در شاخص‌های امتیازآور و موارد دارای انقضای زمانی در مدل ارزیابی را ارسال کنند و نیازی به ارسال کل اطلاعات نخواهند داشت.

این فراخوان صرفاً به‌منظور ارزیابی و تهیه فهرست شرکت‌های صاحب صلاحیت ایرانی برای فعالیت به‌عنوان شرکت اکتشاف و تولید بوده است، از این رو تکمیل و ارسال مدارک از سوی این شرکت‌ها، هیچگونه تعهدی برای وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران ایجاد نخواهد کرد.

مسئولیت صحت اسناد و مدارک ارسالی به‌عهده متقاضی است و پذیرش مدارک در این فراخوان به منزله تأیید فعالیت صلاحیت شرکت، به‌عنوان یک شرکت اکتشاف و تولید نخواهد بود، همچنین به مدارک و تقاضاهای ارسالی خارج از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شرکت متقاضی باید تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده و مرکز اصلی آن در ایران باشد. سهامداران و مدیران شرکت مشمول ممنوعیت‌های مقرر در اصل ۱۴۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قانون منع مداخله کارمندان دولت در معاملات دولتی نباشند.

آغاز این فراخوان از ۲۸ مهر تا ۲۹ آبان ۱۴۰۳ است و دبیرخانه نیز در تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان حافظ، پیش از پل حافظ، شماره ۵۲۳، ساختمان مرکزی ششم شرکت ملی نفت ایران طبقه هشتم واقع شده است. شماره تلفن ۸۸۹۴۳۰۲۵ نیز برای کسب اطلاعات بیشتر پاسخگوی متقاضیان است.

برای مطالعه متن کامل فراخوان کلیک کنید.

منبع: شانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا