وب گردی

رونمایی از برنامه جامع آموزشی بیز / تقدیر از برگزیدگان

نخستین همایش بزرگ بیزویژن توسط شرکت بازاریابان ایرانیان زمین (بیز) از سری همایش‌های بیز استار برگزار شد.

به گزارش مجله تیتر ۱۲، همایش بزرگ بیزویژن امروز با حضور و سخنرانی دکتر غلامرضا عطاران، مدیرعامل شرکت بازاریابان ایرانیان زمین، علی شاه حسینی، مشاور ارشد کسب‌وکار، فرساد صداقتی، مدیر دپارتمان تحلیل و توسعه کسب‌وکار شرکت بیز و علی حاتمی، مدرس در حوزه‌های راهبری و مذاکره برگزار شد.

این همایش با هدف ارائه آموزش در شبکه بازاریابی، رونمایی از محصولات جدید در سبد فروش بیز، معرفی تغییرات اعمالی در چهارچوب بیزهاب و معرفی گام‌های برنامه جامع آموزشی بیز برگزار شد.

در این همایش با حضور همکاران ارشد و سفیران این شرکت از برگزیدگان کمپین ۶ ماهه بیزهاب تقدیر شد.

 

عرضه محصولات گاتیو در سبد فروش بیز

در ابتدای این همایش دکتر عطاران، مدیرعامل شرکت بیز، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و مرور رویدادهای برگزار شده توسط این شرکت گفت: تمرکز بر تولید محتوای با ارزش از رویکردهای جدید شرکت است.

وی با بیان اینکه در حال ساخت یک انبار فول مکانیزه هستیم، افزود: محصولات جدیدی در سبد محصولات شرکت عرضه خواهد شد، و در حال حاضر محصولات برند گاتیو رونمایی شده و در سبد شرکت قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: آموزش چاشنی رویدادهای شرکت بیز است.

 

رونمایی از برنامه جامع آموزشی بیز

فرساد صداقتی، مدیر دپارتمان تحلیل و توسعه کسب‌وکار نیز در این همایش گفت: از سال گذشته اولویت سازمان بیز بر روی تولید محتوا بوده است، بنابراین استودیوی بیز در این جهت در شرکت برای تولید محتواهای فرهنگی و آموزشی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: یکی از ارزش های سازمانی که دنبال آن بودیم و هستیم، بهبود مستمر است. در همین راستا برای حوزه آموزش، «برنامه جامع آموزشی بیز» طراحی شده و امروز رونمایی می شود.

وی افزود: در این برنامه جامع آموزشی، ارکانی از قبیل مراحل یادگیری، اهداف آموزشی، ابزار و تجهیزات، محتوای آموزشی، فعالیت‌های تمرینی و آموزشی دیده شده است.

وی یادآور شد: سعی شده مهم‌ترین موضوعات این صنعت در قالب ۱۵ گام طراحی شده در برنامه جامع آموزشی بیز پوشش داده شود.

 

آموزش یکی از الویت‌های راهبری است

همچنین در این همایش علی حاتمی مدرس حوزه‌های راهبری فروش و مذاکره نیز با اشاره به راهبری امیرکبیر در کشورداری که می‌توان در اداره سازمان نیز از آن بهره برد، گفت: خود امیرکبیر عامل بود؛ یعنی اینکه دروغ نمی‌گفت و فساد نمی‌کرد. بنابراین اولین نکته اینکه هیچ سازمانی با دروغ رشد نمی‌کند.

وی یادآور شد: آموزش یکی دیگر از الویت‌های راهبری است، نگذارید اعداد در بازاریابی شبکه‌ای شما را فریب دهد. بنابراین امور نخست یک راهبر یادگیری است.

در پایان این مراسم نیز از سفیران جدید و برگزیدگان کمپین ۶ ماهه بیزهاب تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا