اقتصاد

همکارانم در صنعت نفت مردانه پای کار ایستاده‌اند/ دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم

وزیر نفت با تأکید بر اینکه وظیفه من این است که همه تلاشم را برای رفع دغدغه‌های نیروی انسانی به‌کار گیرم، گفت: قدردان زحمات همه همکارانم در صنعت نفت هستم و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم، زیرا همکاران در شرایط گوناگون بدون اینکه ذره‌ای کم‌کاری کنند یا نگران باشند، مردانه پای کار ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار شانا، محسن پاک‌نژاد امروز (یکشنبه، ۱۵ مهر) در حاشیه بازدید از پایانه خارک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از گذشته با دغدغه‌های نیروهای عملیاتی آشنا بودم و دوباره در این سفر از زبان خودشان همه را شنیدم، اظهار کرد: مسئولیت و وظیفه من این است که همه تلاشم را برای رفع دغدغه‌های نیروی انسانی تا جایی که شدنی است، به‌کار گیرم.

وی با تأکید بر اینکه قدردان زحمات همه همکارانم در صنعت نفت هستم و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم، افزود: همکاران در شرایط گوناگون بدون اینکه ذره‌ای کم‌کاری کنند یا نگران باشند، مردانه پای کار ایستاده‌اند و کشور را از انرژی‌ای که تولید می‌شود، بهره‌مند می‌کنند.

وزیر نفت ظهر امروز (یکشنبه، ۱۵ مهر) با همراهی جمعی از مسئولان محلی و مدیران نفتی منطقه عملیاتی خارک و تنی چند از مسئولان در برنامه‌ای از پیش اعلام‌نشده از تأسیسات دریایی میدان مشترک فروزان بازدید و با کارکنان سکوی این میدان نفتی دیدار کرد.

پاک‌نژاد در این بازدید در جریان اقدام‌ها و پروژه‌های در حال اجرا برای افزایش تولید میدان مشترک نفتی فروزان قرار گرفت.

میدان نفتی فروزان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری جزیره خارک قرار دارد و با میدان نفتی مرجان عربستان مشترک است.

منبع: شانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا