وب گردی

۱۰ مدل بوت و نیم بوت مردانه خاص و اورجینال برند DIMAJ

نیم بوت های مردانه در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلفی طراحی می شوند و انتخاب هر یک از این ویژگی ها کاملا به کاربرد، سلیقه فرد، زمان و محل استفاده آن ها بستگی دارد.

بوت و نیم بوت مردانه یکی از انواع کفش مردانه است که به عنوان یکی از ملزومات فصل پاییز و زمستان به شمار می رود و جلوه ای دیگر به استایل و پوشش آقایان می بخشد؛ چراکه با هر استایلی، از کژوال تا رسمی، قابل ست شدن است.

پیش از انتخاب و خرید بوت و نیم مردانه باید موقعیت استفاده از آن را مشخص کنید. به طور مثال بوت هایی از جنس جیر مناسب روزهای بارانی نیستند یا بوت هایی با رنگ قهوه ای و مشکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای استفاده در موقعیت های رسمی هستند. در ادامه به بررسی انواع مدل های بوت و نیم بوت مردانه می پردازیم.

بوت و نیم بوت مجلسی و رسمی مردانه

نیم بوت های مجلسی و رسمی بیشترین استفاده را در مراسم ها و رویدادهای رسمی و نیز برای استفاده در موقعیت های رسمی مانند محل کار دارند. اکثر نیم بوت های رسمی با رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای تولید می شوند و از یک طراحی شیک، ساده و کلاسیک برخوردارند به طوری که هرگز از مد نمی افتند و در عین حال هرگز تکراری نمی شوند.

برای خرید بوت مردانه کلیک نمایید

بوت و نیم بوت کوهنوردی و طبیعت گردی مردانه

بوت ها و نیم بوت های ورزشی از جمله نیم بوت های اسپرت هستند که برای انجام فعالیت های ورزشی مانند پیاده روی، طبیعت گردی، کوهنوردی و … مناسب اند. این نیم بوت زیره ای از جنس رابر با دوام و استحکام بالایی دارند و در برابر ضربه مقاوم تر از سایر انواع نیم بوت هستند. این مدل از نیم بوت ها در انواع رنگ ها و جنس ها طراحی و تولید می شوند و در استایل های کژوال طرفداران زیادی دارند. در ادامه عکس دو مدل نیم بوت ورزشی را مشاهده می کنید.

بوت و نیم بوت کژوال مردانه

نیم بوت های کژوال برای موقعیت های دوستانه و استفاده روزمره پرکاربردند. این نیم بوت ها نه به اندازه نیم بوت های ورزشی حجیم و مناسب ورزشند و نه به اندازه نیم بوت های رسمی کلاسیک و ساده. نیم بوت های کژوال به راحتی با هر استایلی قابل ست شدند و امروزه نقش پررنگی در استفاده رومزه آقایان ایفا می کنند.

نیم بوت اسپرت

بوت و نیم بوت چرم مردانه

نیم بوت هایی از جنس چرم همواره حس شیک پوشی و مدرنیته را القا می کنند. دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی در طراحی و تولید این نیم بوت ها به کار می روند که مستقیماً قیمت نهایی محصول را تعیین می کند. چراکه مشخصا نیم بوت های تولید شده از چزم طبیعی اصالت، زیبایی و کیفیت منحصر به فردی را ارائه می کنند و طبیعتاً قیمت بالاتری دارند.

بوت چرم مردانه

بوت و نیم بوت جیر مردانه

نیم بوت های جیر از سایر انواع نیم بوت ها هستند که بسته به طراحی و مدل در هر موقعیتی قابل استفاده هستند. نکته مهم در مورد کفش های جیر، استفاده از متریال طبیعی است؛ چراکه چرم جیر فقط در نوع طبیعی یافت می شود و چرم مصنوعی محسوب نمی شود. این مدل از نیم بوت های مردانه بسیار راحت و منعطف هستند اما به دلیل نوع متریال، در برابر نفوذ آب مقاوم نیستند و در روزهای بارانی گزینه مناسبی به شمار نمی روند.

بوت جیر مردانه اورجینال

بوت و نیم بوت های مردانه را کی و کجا بپوشیم؟

قطعا بوت ها و نیم بوت های مردانه در فصل پاییز و زمستان جایگاه ویژه خود را دارند و در هر استایلی از گژوال گرفته تا رسمی و کلاسیک نقش پر رنگی دارند. تنوع بوت ها و نیم بوت های مردانه به قدری زیاد است که با هر استایلی ست می شود و در هر موقعیتی کاربردی است. اما پیش از خرید آن ها باید به واژه های کی و کجا بیندیشیم. اینکه قرار است این کفش کجا و درچه زمانی پوشیده شود قطعا در انتخاب جنس، طراحی و حتی رنگ کفش موثر است.

اما بهترین تصمیم زمانی گرفته می شود که گستره انتخابات زیادی پیش روی ما قرار گیرد تا بهترین ها را انتخاب کنیم. فروشگاه دیماژ با ارائه طیف گسترده ای از انواع بوت و نیم بوت های مردانه کارانتخاب محصول را برای شما ساده تر کرده تا تنها با مراجعه به وبسایت فروشگاه دیماژ به نشانی DIMAJ.IR و نیز صفحات آن در شبکه های مجازی به دنیایی از محصولات مد و پوشاک اورجینال، وارداتی و باکیفیت راه یابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا