گوناگون

قابلیت «ورود آسان» اسنپ: تجربه‌ای امن

اسنپ قابلیت «ورود آسان» را به عنوان یک روش جدید برای ورود به اپلیکیشن خودرو معرفی کرده است. شما اکنون می‌توانید با فعال کردن قابلیت «ورود آسان» به راحتی از همان روشی که قفل گوشی تلفن‌تان را باز می‌کنید برای وارد شدن به حساب کاربری‌تان استفاده کنید.

توسعه برند؛ روش‌های تشخیص چهره، اثر انگشت یا الگوی قفل دستگاه خود را می‌توانید با این روش برای حساب کاربری اسنپ فعال کنید. پشتیبانی از این قابلیت در حال حاضر برای همه‌ی کاربران اسنپ که اندروید نسخه ۶ و بالاتر اندروید و آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن اسنپ را دارند، در دسترس است.

«ورود آسان» چیست؟

آنچه می‌خوانید:

قابلیت «ورود آسان» اسنپ یک راهکار نوآورانه برای افزایش امنیت و راحتی در ورود به حساب کاربری است. شما می‌توانید بدون نیاز به پیامک و با همان روش‌هایی که قفل تلفن خود را باز می‌کنید، مانند اثر انگشت، تشخیص چهره، رمز عبور یا الگوی انتخابی وارد حساب کاربری اسنپ خود شوید. اطلاعات بیومتریک یا الگویی که ثبت می‌کنید فقط در دستگاه خودتان ذخیره می‌شود و با اسنپ به اشتراک گذاشته نمی‌شود تا حریم خصوصی شما حفظ شود. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید به راحتی و با سرعت بیشتری به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید. پشتیبانی از این قابلیت در حال حاضر برای همه‌ی کاربران اسنپ که اندروید نسخه ۶ و بالاتر اندروید و آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن اسنپ را دارند، در دسترس است.

 

چرا باید از قابلیت ورود آسان استفاده کنیم؟

  • راحتی در استفاده: در مواردی که با مشکل دریافت پیامک رمز یک‌بارمصرف مواجه می‌شوید، ورود آسان می‌تواند راهکار جایگزین برای ورود به حساب کاربری اسنپ باشد.
  • امنیت بالا: ورود آسان با استفاده از این قابلیت، امنیت بالایی را برای ورود به حساب کاربری شما فراهم می‌کند.
  • حفظ حریم خصوصی: اطلاعات بیومتریک (اثر انگشت و تشخیص چهره)، رمز عبور یا الگوی انتخابی شما برای ورود به حساب‌ کاربری‌تان در هیچ مرحله‌ای با اسنپ به اشتراک گذاشته نمی‌شود و فقط روی دستگاه شما ذخیره می‌شود.

چگونه ورود آسان را فعال کنیم؟

  • بروزرسانی اپلیکیشن: مطمئن شوید که آخرین نسخه اسنپ روی گوشی شما نصب شده است. این قابلیت در حال حاضر برای اندروید نسخه‌ی ۶ و بالاتر روی اپلیکیشن اسنپ فعال شده است. همچنین باید آخرین نسخه گوگل پلی سرویس را هم نصب کرده باشید.
  • تنظیم قفل برای گوشی: مطمئن شوید که یک روش قفل صفحه کلید برای گوشی تلفن همراه‌تان تعریف کرده‌اید.
  • رفتن به تنظیمات: از منوی اسنپ خودرو وارد «تنظیمات» شوید.
  • فعال کردن «ورود آسان»: گزینه‌ی «ورود آسان» را انتخاب کرده و مراحل فعال‌سازی را دنبال کنید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر روی یک دستگاه، فقط برای یک حساب‌ کاربری می‌توانید روش «ورود آسان» را فعال کنید و در زمان فعال بودن این قابلیت همچنان می‌توانید با استفاده از رمز یک‌بار مصرف وارد حساب کاربری‌تان شوید.

 

blank blank

 

پس از تنظیم کردن قابلیت «ورود آسان» چگونه وارد حساب کاربری اسنپ شویم؟

با فعال‌‌ کردن قابلیت «ورود آسان»، هنگام ورود مجدد به حساب کاربری اسنپ، نیاز به وارد کردن شماره تلفن و کد تأیید (رمز یکبار مصرف) نخواهید داشت. کافی است گزینه‌ی «ورود آسان» را انتخاب کنید. سپس با استفاده از همان روشی که قفل گوشی خود را باز می‌کنید، به حساب کاربری‌تان وارد شوید.

blank

توجه داشته باشید که:

  • پس از فعال کردن «ورود آسان» همچنان می‌توانید از روش «ورود با کد تأیید» (پیامک رمز یک‌بار مصرف) استفاده کنید.
  • «ورود آسان» فقط روی دستگاهی که آن را فعال کرده‌اید ذخیره می‌شود. در نتیجه، اگر از یک حساب کاربری‌ اسنپ روی چند دستگاه استفاده می‌کنید، در صورت تمایل باید این روش را برای هر کدام جداگانه فعال کنید.

غیرفعال کردن قابلیت «ورود آسان»

اگر به هر دلیلی تمایل به استفاده از این قابلیت ندارید، می‌توانید آن را به سادگی از طریق تنظیمات اپلیکیشن غیرفعال کنید. فقط کافی است به تنظیمات در منوی کاربری اسنپ‌خودرو بروید، گزینه‌ی «ورود آسان» را انتخاب و روند غیرفعال‌سازی را تکمیل کنید.

  • با غیرفعال کردن ورود آسان،‌ برای ورود به اپلیکیشن می‌توانید مانند گذشته از روش کد تأیید (پیامک رمز یک‌بار مصرف) استفاده کنید.
  • با غیر فعال کردن «ورود آسان» این قابلیت فقط در همین دستگاه برای حساب کاربریتان غیر فعال می‌شود.
  • چنانچه «ورود آسان» را در دستگا‌ه‌های دیگر نیز فعال کرده‌اید؛ غیرفعال کردن را از همان دستگاه انجام دهید.

سایت توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا