فناوری

گزارش ویدیویی دیجیاتو از غرفه تپسی‌فود در نمایشگاه صنعت رستوران

نمایشگاه صنعت رستوران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و «تپسی‌فود» نیز به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های آنلاین این حوزه، اولین حضور نمایشگاهی خو را در این نمایشگاه ثبت کرد. در ادامه گزارش ویدیویی دیجیاتو از غرفه تپسی‌فود در این نمایشگاه را می‌بینید.

گزارش ویدیویی دیجیاتو از غرفه تپسی‌فود در نمایشگاه صنعت رستوران تهران

داستان ورود تپسی‌فود به بازار سفارش آنلاین غذا به فروردین‌ماه ۱۴۰۲ بازمی‌گردد، زمانی که برنامه‌ریزی‌های اولیه برای راه‌اندازی این سرویس شروع شده بود. سرانجام توسعه این سرویس که آن زمان «اُفود» نام داشت، مهرماه‌ همان سال آغاز شد و دی‌ماه ۱۴۰۲ فعالیت رسمی آن از شهر مشهد شروع شد.

تپسی‌فود پس از آن در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به شیراز قدم گذاشت و مهرماه همان سال فعالیتش را در پایتخت آغاز کرد.

«امین سلامی‌ پرگو»، مدیرعامل تپسی‌فود، تعامل بیشتر با فعالان صنعت غذا را یکی از انگیزه‌های اصلی برای حضور در نمایشگاه‌ صنعت رستوران می‌داند. سلامی پرگو به دیجیاتو می‌گوید: «در بازاری حضور پیدا کردیم که عدم قطعیت در آن وجود دارد. برای رستوران‌ها نیز این موضوع مهم است. حضور در این نمایشگاه باعث می‌‌شود از نزدیک اهداف خود برای آینده را با رستوران‌ها به اشتراک بگذاریم و در مذاکرات‌مان با آنها در استراتژی‌های خود استفاده کنیم.»

امین سلامی‌ پرگو، مدیرعامل تپسی‌فود

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا