گوناگون

بانک ملت، هویت جدید کارت‌های بانکی منطبق با خواسته‌های مشتریان

به گزارش توسعه برند؛ بانک ملت با رویکرد نوآوری و تمرکز بر تجربه مشتری، گام تازه‌ای در مسیر شخصی‌سازی خدمات بانکی برداشت. این بانک با ارائه ۲۷ طرح کارت بانکی متنوع پاسخی خلاقانه و هماهنگ با سلایق مختلف مشتریان خود ارائه داده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک کارت های جدید خود را در ۲۷ طرح متنوع شامل ۱۳ طرح عمومی، ۲ طرح ویژه مشتریان مِهان و ۱۲ طرح متناسب با ماه تولد هر شخص و بر اساس نظرسنجی از مشتریان و فراخور سلیقه آنها از طریق سامانه های همراه بانک و مگابانک عرضه کرده است.

در عین حال، به دلیل استقبال کم‌نظیر مشتریان از این طرح، کارمزد نخستین درخواست صدور کارت جدید به حساب مشتریان بازگردانده می شود.



توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا