گوناگون

نوین‌هاب در استودیو شارک سرمایه‌گذاری کرد؛ گامی تازه برای توسعه زنجیره ارزش در صنعت دیجیتال مارکتینگ

شرکت دانش‌بنیان نوین‌هاب، فعال در حوزه مدیریت و اتوماسیون شبکه‌های اجتماعی، از سرمایه‌گذاری جدید خود در استودیو تولید محتوا و تبلیغات شارک خبر داد. این سرمایه‌گذاری با هدف ارتقای زیرساخت‌های خلاقانه، توسعه تولید محتوای ویدیویی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی نوآورانه انجام شده است.

به گزارش توسعه برند، استودیو شارک فعالیت خود را از سال ۱۴۰۳ با شعار «صدای برندهایی که باید دیده شوند» آغاز کرده و با تکیه بر تیمی جوان و خلاق، تمرکز خود را بر تولید محتوای ویدیویی باکیفیت و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند گذاشته است.

نوین‌هاب اعلام کرده این سرمایه‌گذاری در راستای گسترش تیم تخصصی شارک، بهبود فرایندهای تولید محتوا و افزایش اثرگذاری خدمات تبلیغاتی برای برندهای مشتری انجام شده است.

همچنین نوین‌هاب اعلام کرده که برنامه‌ گسترده‌تری برای سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های مکمل دارد و مذاکرات با چند مجموعه دیگر نیز در جریان است که اخبار مربوط به آن‌ها به‌زودی منتشر خواهد شد. هدف این رویکرد، توسعه و تکمیل زنجیره ارزش نوین‌هاب از تولید محتوا تا توزیع و تحلیل بازخوردها در فضای دیجیتال است؛ مسیری که می‌تواند هم‌افزایی میان ابزارهای نوین بازاریابی را تقویت کند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

 

فائزه قربانی، هم بنیانگذار شارک با اشاره به این همکاری، آن را نقطه عطفی در مسیر رشد این استودیو دانسته و اعلام کرد که با پشتیبانی نوین‌هاب، پروژه‌هایی خلاقانه‌تر، اثرگذارتر و در مقیاس بزرگ‌تری اجرا خواهند کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استودیو شارک می‌توانید به sharkstudio.ir مراجعه کنید.



منبع رسانه توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا