گوناگون

تمرکز دومین کافه دانش بر بازاریابی خدمات ارزی در شعب ریالی

به گزارش توسعه برند؛ دومین نشست از مجموعه رویدادهای «کافه دانش» با شعار «یک فنجان تجربه برای تعالی بازاریابی خدمات ارزی در شعب ریالی» برگزار شد و فرصتی برای تبادل ایده و تجربه میان شرکت‌کنندگان فراهم آورد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این نشست تعاملی آموزشی که احسان باقری مدیر امور بازاریابی و امور مشتریان خرد، عباس مرتاضی رئیس اداره عملیات ارزی، وحیده لطیف معاون اداره بانکداری شرکتی (صنایع نفت، گاز و پتروشیمی) و محمد امین کیانی معاون ارزی شعبه آفریقا در آن حضور داشتند، ظرفیت‌های خدمات ارزی و نقش آن در توسعه روابط بانکی با مشتریان، راهکارهای نوین بازاریابی و شیوه‌های افزایش سهم خدمات ارزی در شعب ریالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین نمایندگان شعب ضمن مرور تجربه‌های موفق خود، به بررسی چالش‌ها و ارائه راهکارهای عملی با هدف ارتقای کیفیت خدمات و خلقِ تجربه بهتر برای مشتریان پرداختند.

تسهیلگرانِ خبره موضوعی نیز راهکارهای عملی برای چابک‌سازی فرایندها و بهبود عملیات شعب را تشریح و بر ارتقای ارائه خدمات مشتریان تاکید کردند.

نشست‌های «کافه دانش» با رویکردی نو مبتنی بر گپ و گفتمان تعاملی- آموزشی، هر دو هفته یک‌بار با همکاری اداره آموزش بانک در محل کتابخانه تخصصی نوین، فرصتی طلایی برای هم آوایی تجربه‌ها و ارتقای مهارت‌های کارکنان فراهم کرده و فضایی زنده و پویا برای یادگیری است.

استمرار این نشست‌ها، همکاران را توانمند کرده و سکوی پرتابی برای رشد حرفه‌ای، همکاری تیمی و نهادینه‌سازی فرهنگ یادگیری پویا در سراسر بانک فراهم می‌کند



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا