امارات مقصد تازه صادرات محصولات صنعتی پاکسان؛ گام استراتژیک برای تنوعبخشی بازارها

به گزارش توسعه برند به نقل از روابطعمومی پاکسان، این شرکت با تمرکز بر استراتژی توسعه بازارهای صادراتی و در پی حضور موفق محصولات خود در بازار لیبی، اینبار امارات متحده عربی را به عنوان مقصد جدید صادرات محصولات صنعتی انتخاب کرده است، اقدامی که در راستای رویکرد راهبردی مدیریت این مجموعه برای تنوعبخشی به مقاصد صادراتی و افزایش سودآوری صورت گرفته است.صادرات محصولات صنعتی پاکسان یکی از محورهای کلیدی در سیاستهای راهبردی شهریار محمدیراد، مدیرعامل این شرکت است. بر همین اساس، واحد بازاریابی و فروش خارجی به عنوان بازوی اجرایی این راهبرد، در حال برنامهریزی و اجرای سیاستهای صادراتی به منظور تقویت حضور برند پاکسان در بازارهای بینالمللی است.
محمدیراد با تاکید بر اهمیت این مسیر، نگاه پاکسان در حوزه صادرات را مبتنی بر سودآوری حداکثری، طراحی سبد محصول پربازده و توسعه بازارهای هدف دانست و افزود: گسترش صادرات، نهتنها منجر به تقویت سهم بازار محصولات صنعتی ما خواهد شد بلکه مزایای تجاری قابلتوجهی برای شرکت به همراه دارد. وی در ادامه افزود: مذاکرات گستردهای از سوی پاکسان در حال انجام است تا محصولات این شرکت در آینده نزدیک راهی کشورهای شرق آسیا گردد که جزئیات بیشتر این موضوع نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
بدون تردید، حضور در بازارهای نوظهور و متنوعسازی مقاصد صادراتی، چشمانداز روشنتری از آینده پاکسان در حوزه تجارت بینالملل ترسیم خواهد کرد. این رویکرد نهتنها موجب افزایش سهم بازار و تثبیت جایگاه برند ایرانی در منطقه میشود، بلکه زمینهساز افزایش ارزآوری، بهرهگیری از ظرفیتهای تولیدی و خلق مزیتهای رقابتی پایدار برای شرکت نیز خواهد بود.