کمپین «یه بچه کمتر جا بمونه»؛ همراهی دیجیکالا مهر و فیدیبو برای اول مهر

در آستانه سال تحصیلی جدید، برند دیجیکالا مهر با مشارکت فیدیبو کمپین «یه بچه کمتر جا بمونه» را به اجرا گذاشت؛ اقدامی در راستای مسئولیت اجتماعی که با اختصاص ۵ درصد از فروش کتابهای فیدیبو و کمک خیرین، ملزومات تحصیل ۶ هزار دانشآموز تأمین شد. این کمپین با شعار «جا موندن از تحصیل، جا موندن از آیندهست»، پیام روشنی دارد: هیچ کودک نباید از مسیر مدرسه جا بماند.
به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی فیدیبو، در آستانه سال جدید تحصیلی کمپین «یه بچه کمتر جا بمونه» توسط دیجیکالا مهر و مشارکت فیدیبو اجرایی شد.
از آنجا که از هر ۱۷ کودک، یک کودک در سال گذشته از کلاس درس جا مانده است، فیدیبو در راستای مسئولیت اجتماعی خود به این کمپین پیوست و ۵ درصد از فروش تمامی عناوین کتابهای خود را برای خرید کوله پشتی مدرسه و لوازمالتحریر اختصاص داد.
این کمپین با تامین هزینه ملزومات تحصیل ۶ هزار دانشآموز به پیشواز اول مهر میرود. بخشی از هزینه کمپین توسط خیران تامین شده است.
شعار این کمپین «یه بچه کمتر جا بمونه چون جا موندن از تحصیل جا موندن از آیندهست» است.