گوناگون

فروش ۲۲۰۰ میلیارد تومانی دیجی‌کالا در روز اول بلک‌فرایدی؛ کمپین تا ۱۰ آذر ادامه دارد

دیجی‌کالا در گزارش رسمی آمار روز نخست کمپین بلک‌فرایدی خود اعلام کرد که تنها در ۲۴ ساعت اول، مجموع ارزش کالاهای فروخته‌شده به ۲۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است. این رویداد بزرگ خرید آنلاین تا ۱۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

طبق آمار منتشرشده، در نخستین روز بلک‌فرایدی دیجی‌کالا:

  • میانگین تخفیف در هر سفارش بیش از ۵۰۰ هزار تومان بوده است.
  • تعداد کاربران شرکت‌کننده در این روز به میلیون‌ها نفر رسیده است.
  • بیش از ۲ میلیون کالا در همین روز فروخته شده است.

بلک‌فرایدی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کمپین‌های تخفیف سالیانه حوزه تجارت الکترونیک، فرصت ویژه‌ای برای مصرف‌کنندگان و فروشندگان ایجاد می‌کند و گزارش روز نخست نشان می‌دهد بازار خرید آنلاین ایران همچنان ظرفیت‌های بزرگی برای رشد و جذب مخاطب دارد.



توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا