گوناگون

در سال گذشته ۲۱ میلیارد پیام در سروش‌پلاس مدیریت شده است

کاربران سروش‌پلاس در سال گذشته در مجموع ۲۱ میلیارد پیام ارسال کرده‌اند که از این تعداد، ۱۶/۸ میلیارد پیام در گفت‌وگوهای شخصی، ۴/۵ میلیارد پیام در گروه‌ها و نزدیک به ۳۰۰ میلیون پیام در کانال‌های این پیام‌رسان ایرانی رد و بدل شده است. بر اساس گزارش سالانه‌ی سروش‌پلاس، این پلتفرم در پرتعامل‌ترین روز کاری خود ۵۸ میلیون پیام را مدیریت کرده است.

به گزارش توسعه برند، طبق داده‌های گزارش سروش‌پلاس، ۱۵/۵ میلیون تماس صوتی کاربران این پلتفرم را در طول یک سال گذشته به یکدیگر متصل کرده است. طولانی‌ترین تماس نیز مربوط به کاربری است که ۲۷ ساعت مداوم، بیش از یک شبانه‌روز، در تماس مانده و آن را قطع نکرده است.

سروش‌پلاس همچنین در گزارش خود ذکر کرده است که از فضای ابری برای نگهداری فایل‌ها و داده‌های کاربران استفاده می‌کند و به همین دلیل، موضوع کمبود فضا برای کاربران این پلتفرم دیگر نگران‌کننده نیست. در سال گذشته کاربران این پلتفرم ۲/۱۱ پتابایت داده را در فضای ابری سروش‌پلاس بارگذاری کرده‌اند که از این میزان، ۱/۴۳ پتابایت مربوط به چت‌های شخصی کاربران و ۰/۶۸ پتابایت نیز در گروه‌ها و کانال‌ها بارگذاری شده است. سروش‌پلاس در این بخش معیار سنجش فایل را هر پیام غیرمتنی اعم از ویدئو و عکس معرفی کرده است.

یکی از نکات بسیار قابل توجه در گزارش سال ۱۴۰۳ سروش‌پلاس، دفع ۱۱ هزار لینک مخرب است؛ این پلتفرم گزارش می‌کند که در سال گذشته سامانه‌های امنیتی سروش‌پلاس توانسته‌اند انواع لینک‌های مخرب شامل فیشینگ، بدافزار، کلاهبرداری و جعل را شناسایی و خنثی کنند.

به نظر می‌رسد این پیام‌رسان ایرانی از هوش مصنوعی نیز غافل نمانده و بات هوشمند پاسخ‌گو را در کنار خدمات پشتیبانی خود قرار داده است. تیم پشتیبانی سروش‌پلاس در سال گذشته بیش از ۱۷۷ هزار درخواست پشتیبانی را ثبت و رسیدگی کرده که از این تعداد، ۸۰ هزار پیام توسط بات هوشمند پشتیبانی مدیریت شده است.

گفتنی است که در بین شهرهای کشور، تهران، شیراز و اصفهان بیشترین تعداد کاربران سروش‌پلاس را به خود اختصاص داده‌اند و بیشتر نصب‌های این برنامه نیز از طریق فروشگاه‌های ایرانی، به‌ویژه بازار و مایکت انجام شده است.

تبلیغات در سروش پلاس

در بخش مربوط به برند گوشی‌ها نیز آمده است که حدود ۴۶.۴ درصد کاربران از تلفن‌های همراه سامسونگ استفاده می‌کنند. پس از آن، شیائومی ۳۱.۲ درصد، هواوی ۴.۴ درصد، آیفون ۱.۸ درصد و ال‌جی ۰.۸ درصد قرار دارند. همچنین ۱۵.۲ درصد کاربران نیز از سایر برندها استفاده می‌کنند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

سروش‌پلاس در حوزه تبلیغات نیز فعالیت‌هایی انجام داده است. یکی از این اقدامات، تبلیغات «پین» به عنوان یکی از جایگاه‌های شاخص تبلیغات در سروش‌پلاس است. این تبلیغ در بالای گفت‌وگوهای کاربران به صورت یک تب نمایش داده می‌شود تا برندها در معرض دید کاربران قرار گیرند. به دلیل جایگاه نمایش این تب، بیشترین میزان مشاهده را نیز کسب کرده و توانسته ۱۵ میلیارد بازدید از کاربران سروش‌پلاس دریافت کند.
blank blank

البته تبلیغات درون‌کانالی نیز به عنوان یکی از قالب‌های اصلی تبلیغات در سروش‌پلاس شناخته می‌شود. در این روش امکان پخش تبلیغ در جریان عادی ارتباط کاربران فراهم است. تبلیغات درون‌کانالی موفق به دریافت ۱۵۲ میلیون بازدید شده است که آماری قابل توجه است.

بر اساس گزارش سال ۱۳۰۳ سروش پلاس یکتانت و تپسل به عنوان پارتنرهای استراتژیک وارد همکاری با سروش‌پلاس شده‌اند. سروش‌پلاس اعلام کرده است به واسطه این همکاری فروش تمام ظرفت‌های تبلیغاتی در این پلتفرم به شرکت مذکور واگذار شده است.

در ادامه نیز جداولی از برندهای فعال در سروش‌پلاس با کمک شرکت‌های یکتانت و تپسل آورده شده است:
blank blank

پایان



توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا