برند گوگل با Doppl، خرید مد و استایل را با هوش مصنوعی آسان میکند

برند گوگل با معرفی قابلیت جدید در اپلیکیشن Doppl، امکان تجربه خرید مد و استایل را با استفاده از هوش مصنوعی برای کاربران فراهم کرده است. این ویژگی شامل ویدئوهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی و پیشنهادات شخصیسازیشده است که به کاربران اجازه میدهد پیش از خرید، لباسها و اکسسوریها را بهصورت مجازی امتحان کنند.
به گزارش توسعه برند؛ گوگل اعلام کرد که فید جدیدی را به اپلیکیشن هوش مصنوعی Doppl اضافه کرده است که به کاربران اجازه میدهد ضمن مشاهده پیشنهادهای شخصیسازیشده، لباسهای مختلف را بهصورت مجازی روی خود امتحان کنند. تقریباً تمام آیتمهای نمایشدادهشده در این فید قابلیت خرید مستقیم دارند و کاربران از طریق لینکهای ارائهشده به فروشندگان هدایت میشوند.
این فید اکتشافی شامل ویدئوهای تولیدشده با هوش مصنوعی از محصولات واقعی است و استایلهای پیشنهادی آن بر اساس سلیقه شخصی هر کاربر نمایش داده میشود. گوگل سبک پوشش کاربران را با تحلیل انتخابها، علایق ثبتشده و تعامل آنها با آیتمهای مختلف در Doppl شناسایی میکند.
حرکت جدید گوگل در شرایطی انجام میشود که فیدهای ویدئویی کوتاه در پلتفرمهایی مانند تیکتاک و اینستاگرام، کاربران را به اسکرول مداوم و خرید آنی از محتوای بصری عادت دادهاند. با این حال، برخلاف این شبکههای اجتماعی که محصولات توسط اینفلوئنسرهای واقعی معرفی میشوند، فید Doppl بهطور کامل از محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی تشکیل شده است.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
اگرچه ممکن است برخی کاربران با ایده فید کاملاً مبتنی بر محتوای هوش مصنوعی راحت نباشند، اما به نظر میرسد گوگل این رویکرد را راهی برای همگامشدن با الگوی مصرف محتوای امروزی و آزمودن یک استراتژی تازه در تجارت الکترونیک میداند؛ بهویژه در شرایطی که این شرکت در رقابت با بازیگرانی مانند آمازون و شبکههای اجتماعی، با چالشهایی روبهرو شده است.
اپلیکیشن Doppl پیشتر نیز از هوش مصنوعی برای تبدیل تصاویر ثابت کاربران با لباسهای مختلف به ویدئوهای شبیهسازیشده استفاده میکرد تا درک دقیقتری از ظاهر لباس در دنیای واقعی ارائه دهد. فید جدید نیز در همین راستا، تجربه بصری غنیتری را هدف قرار داده است.
این قابلیت جدید بهتدریج برای کاربران بالای ۱۸ سال در سیستمعاملهای iOS و اندروید در ایالات متحده عرضه میشود.
لینک کپی شد

