فناوری

آمادگی دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی برای برگزاری جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی

به گزارش مجله تیتر ۱۲ به نقل از برنا؛ در جلسه شورای فضای مجازی و سرگرمی‌های دیجیتال استان خراسان شمالی در خصوص روند برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در این استان و نحوه اجرای مسابقات، هماهنگی‌های لازم انجام شد.

در این جلسه نمایندگان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به تبیین رویکردهای برگزاری این دوره از جام قهرمانان و لزوم همکاری‌های بین دستگاهی در برگزاری این رویداد پرداختند.

نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی هنری مساجد، سازمان صدا و سیما، دانشگاه بجنورد، استانداری، سپاه استان، حوزه هنری استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونت حوزه رسانه‌ای ستاد خبری شهید آوینی حضور داشتند.

همچنین در حاشیه این جلسه درباره برنامه‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در حوز‌های آموزش، پژوهش، نظارت و ساماندهی بازار بازی‌های رایانه‌ای، حمایت از بازی‌سازان و صنعت بازی کشور، برگزاری اردوهای آموزش بازی‌سازی، برگزاری دوره‌های سواد بازی و موضوع رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای توضیحاتی ارائه شد.

در پایان این جلسه نمایندگان نهادهای حاضر در جلسه از جمله شهرداری،سپاه، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، استانداری، دانشگاه بیرجند و ستاد خبری شهید آوینی آمادگی خود را برای مشارکت در برگزاری این رویداد در استان از طریق اطلاع‌رسانی و تامین تجهیزات، نصب تبلیغات در محیط شهری و دانشگاهی، پوشش رسانه‌ای برگزاری مسابقات و نحوه برگزاری مراسم اختتامیه اعلام کردند.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا