ورزش

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس مبنی بر تمدید قرارداد با بازیکنان

تمدید قرارداد بازیکنان منتخب و صاحب نامی که قراردادشان در حال اتمام است همواره یکی از مهم ترین اقداماتی است که باشگاه های ورزشی به دنبال آن هستند و هواداران باشگاه ها نیز از این بابت نگران هستند.

باشگاه پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست و قطعا این چیزها بر ما پوشیده نیست، اما اتفاقی که می افتد یک درخواست منطقی است، درست در آستانه تمدید مسابقات و رقابت شدیدی که با سایر رقبا برای حفظ عنوان قهرمانی داریم. . چالش با پرسپولیس و بازیکنانش جای تامل دارد و از هواداران می خواهیم به این جنبه از موضوع و موارد دیگر توجه کنند.

پس از پشت سر گذاشتن چالش ها و مسائل مختلف از جمله تاثیر منفی اشتباهات داوری که باعث جابجایی تیم ها در پایان نیم فصل در جدول شد که خود تبعات، تغییرات، فشارها و حواشی را بر باشگاه و تیم تحمیل کرد. پرسپولیس وارد کورس قهرمانی شد. بازگشت و قطعاً نمی‌خواهیم تمرکز و آرامش تیم و بازیکنان را با تحمیل مشکلات و چالش‌های جدید برهم بزنیم و سریال پرسپولیس را به کمپین اخبار و شایعات جدید تبدیل کنیم. موضوعی که خیلی ها شبانه روز روی آن کار می کنند و برای طراحی لیگ و قهرمانی آن را در دستور کار برنامه های خود قرار می دهند.

بر این اساس باشگاه ضمن استقبال از تمایل و تمایل هر بازیکن برای مذاکره و انعقاد قرارداد جدید در هر مقطعی از فصل فوتبال، بر اساس رسالت خود، جدول زمانی خاص خود را نیز برای این منظور دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر تمرکز خود را بر بازیابی جایگاه شایسته خود گذاشته است و برخی از مسائل و موارد به ظاهر به نام پرسپولیس و منافع آن است اما در اعماق خود اهداف دیگری را دنبال می کند. در بخش مدیریت و اجرایی باشگاه، این گروه در حال حاضر بر روی چند موضوع بسیار مهم از جمله اخذ مجوز حرفه ای و تامین منابع مالی و اعتبار لازم برای انجام تعهدات قراردادی و معوقات به اعضای تیم در فصل جاری و فصل آینده تمرکز دارد. .

شرایط بودجه متغیر مهمی برای بستن تیم در فصل آینده خواهد بود و نیازی به توضیح نیست که چقدر این موضوع به بحث مالکیت و واگذاری سهام مدیریتی که در حال حاضر در اختیار وزارتخانه ها و سازمان های متولی است بستگی دارد. با حضور سهامداران جدید باشگاه استراتژی های خاص خود را خواهد داشت که این امر بدیهی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا