گوناگون

بازدید رئیس اتاق تهران از شرکت صنایع تولیدی کروز

گروهی از مسئولین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به همراه اعضای هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران در یک بازدید ۴ ساعته از کارخانجات شماره ۲ صنایع تولیدی کروز در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص کرج بازدید کردند

به گزارش توسعه برند، بنا به دعوت شرکت کروز عضو حقوقی کانون کارآفرینی استان تهران، روز چهارشنبه گذشته آقای دکتر محمود نجفی عرب رئیس اتاق بازرگانی تهران و هیأت همراه و چند تن از اعضای هیأت مدیره کانون کارآفرینی از کارخانجات شماره ۲ شرکت کروز دیدن کردند. در این بازدید آقایان محمد رضا نجفی منش، هرویک یاریجانیان، علی نقیب، امین مقدم، مصطفی درویشی، محمد رضا طاهری، سپهر برزی مهر، بهزاد مهرجو ، محمد زهرایی و خانم معصومه خیراللهی حضور داشتند.

از طرف شرکت کروز آقایان حمید کشاورز؛ موسس و مالک، بهروز حبیبی؛ نایب رئیس هیأت مدیره، نادر عبدالحسینی سخا؛ مدیر عامل و سعید قرهی کارشناس شرکت کروز به عنوان میزبان حضور داشتند.

در ابتدای جلسه معارفه در سالن کنفرانس برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن آشنایی با یکدیگر در جریان تاریخچه و فعالیت شرکت کروز فعال در زمینه تامین قطعات خودرو قرار گرفتند. در این جلسه همچنین توضیحاتی در خصوص سایر شرکت‌های فعال در صنعت خودرو نظیر ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن، مدیران خودرو، کرمان موتور، زامیاد و پارس خودرو و وضعیت صنعت خودرو ایران در مقایسه با سایر کشورها ارایه شد.

پس از پایان جلسه آشنایی، بازدیدکنندگان از بخش های مختلف کارخانه شماره ۲ و همچنین واحدهای طراحی، واحدهای و تحقیق و توسعه و بخش‌های اداری و پشتیبانی دیدن کردند. در جریان این بازدید آقای مهندس سخا این هیأت را همراهی و توضیحات لازم را بازدیدکنندگان ارایه دادند. این بازدید پس از صرف ناهار در ساعت ۱۴ خاتمه یافت.

سایت توسعه برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا