ورزش

باید بازی های لیگ را در پایان خرداد به پایان برسانیم/ کرمان میزبان فینال جام حذفی فوتبال است

سهیل مهدی مسئول مسابقات لیگ برتر گفت: امروز ۲ بازی معوقه داریم که امیدوارم تکمیل شود. برای تیم سپاهانی که بازی معوقه دیگری مقابل ذوب آهن دارند که یکی از آنها در ۲ هفته آینده برگزار می شود، تنش وجود دارد. تلاش می کنیم با حداقل فشار لیگ را جلو ببریم و با توجه به نقل و انتقالاتی که به فیفا اعلام کرده ایم باید تا پایان خرداد لیگ را به پایان برسانیم تا بتوانیم فصل جدید را با آرامش بیشتری آغاز کنیم و تیم هایمان با شرایط بیشتری وارد شوند. آمادگی کامل از لیگ قهرمانان آسیا و لیگ کشورمان.

مهدی درباره برگزاری فینال جام حذفی در کرمان گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده و با توجه به جایگاه شهید سردار سلیمانی، استان کرمان میزبان فینال جام حذفی خواهد بود. امیدواریم ورزشگاه کرمان تا آن زمان آماده شود و منتظریم که این اتفاق بیفتد و اگر آماده نشد با توجه به تیم هایی که بیرون می آیند ورزشگاه را انتخاب می کنیم.

وی در خصوص سیستم کمک داور ویدیویی استفاده شده در بازی تراکتورسازی و سپاهان گفت: بازی امروز سعی شد با VAR باشد اما با توجه به اینکه باید مجوزهای لازم گرفته می شد و هر بازی با این سیستم انجام می شد، باید انجام شود. تایید شده توسط فیفا به نظر می رسد این فرصت برای کسب مجوزهای لازم فراهم نشده است. انشاالله فصل آینده به سمتی پیش می رویم که در تمامی رقابت ها VAR داشته باشیم.

یکی از مسئولان لیگ برتر درباره تغییر زمان بازی گفت: تلاش ما برای تغییر زمان بازی نیست، اما یکسری عوامل وجود دارد که خارج از کنترل ما و خارج از کنترل ما هستند. مثل ایام نوروز که پروازها عوض می شود و پرواز برگشت تیم داوری از تبریز به تهران لغو می شود. پروازهای رفت و برگشت و ترانسفر نیز با تیم ها اتفاق می افتد و باید هزینه های کمتری را به تیم ها تحمیل کنیم. تعدادی از پروازها و شهرهای میزبان عواملی هستند که خارج از کنترل سازمان لیگ هستند.

وی درباره اینکه فینال جام حذفی با VAR برگزار می شود، گفت: باید مجوزهای لازم گرفته شود و انشاالله از فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا