اقتصاد

برنامه کاهش ۱۲ درصدی هزینه در ایران خودرو

به گزارش مجله تیتر ۱۲ به نقل از برنا، علیمردان عظیمی در نشست آغاز سال کاری با مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به دمشق را محکوم و شهادت آن مرحوم را تسلیت گفت. هفت تن از پاسداران در این حادثه. تحت مظلومیت دشمن خونخواری که به هیچ قانون انسانی پایبند نبود، به شهادت رسیدند. بر روح ملکوتی ایشان درود می فرستیم.

جهش تولید با کاهش هزینه

وی همچنین با اعلام هدف رشد ۲۰ درصدی تولید در سال ۱۴۰۳ و اجرای طرح های ارتقای کیفیت محصول، تاکید کرد: تمامی اقدامات به ویژه در حوزه ارتقای کیفیت باید برای مشتریان و همه ذینفعان کشورها ملموس باشد. برای رسیدن به اهداف، جدای از اهمیت دادن به زمان بندی برنامه ها و تحقق کامل برنامه در زمان تعیین شده، باید با روحیه جهادی و تلاش مضاعف کار کرد.

عظیمی با اشاره به شعار جهشی تولید مشارکتی ۱۴۰۳ تصریح کرد: شعاری که مقام معظم رهبری برای اجرا گذاشته اند با جدیت دنبال می کنیم. هر بخش در حوزه مسئولیت خود موظف است برای اجرای این شعار برنامه ای تعریف کند.

مدیرعامل ایران خودرو کاهش هزینه ها به منظور کاهش قیمت تمام شده محصولات در تمامی بخش های زنجیره تولید را از برنامه های مهم امسال عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح های مختلف کاهش هزینه در زنجیره ارزش تولید، میانگین هزینه تمام شده است. کاهش ۱۲ درصدی هدفی تعیین شده است و تحقق این هدف برای تمامی ارکان سازمان الزامی است.

بهبود کیفیت

عظیمی ارتقای کیفیت را یک ضرورت مهم دانست و با تاکید بر ارتقای کیفیت قطعات در زنجیره تامین، تصریح کرد: ما به عنوان تولیدکننده محصول نهایی، مسئول کیفیت آن هستیم و هر مانعی بر سر راه ارتقای کیفیت محصول وجود داشته باشد، باید برطرف شود. شناسایی و حذف شد. بهبود کیفیت باید برای مردم و مشتریان قابل لمس باشد.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات انجام شده در سال گذشته نتایج موثری در کیفیت محصول داشته است، اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده ایم و باید تغییرات و تعدیل های لازم در فرآیندهای کیفیت محصول و خدمات پس از تجاری سازی انجام شود تا شاهد بهبود و بهبود باشیم. افزایش رضایت.» مردم بودن

مصرف سوخت را کاهش دهید

عظیمی با اشاره به پروژه های مربوط به کاهش مصرف سوخت خودروها گفت: با توجه به توانمندی در زمینه موتور در گروه صنعتی ایران خودرو، ارتقای سطح آلایندگی موتور همواره دنبال می شود و امسال به عنوان یکی از وظایف، پروژه های ویژه در ما منطقه موتور را اجرا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: بهبود فرآیندهای طراحی و تولید نیروهای پیشران به صورت جدی و به دور از شعار در دستور کار قرار گرفته است تا همه مردم و مشتریان از نتایج این اقدامات ایران خودرو بهره مند شوند.

صادرات سودآور

عظیمی برنده شدن صادرات را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای امسال دانست و گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد. بخشی از نیازهای ارزی خود را با صادرات تامین خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه صادرات خودرو و قطعه سازی در سال جاری پیگیری می شود، گفت: با در نظر گرفتن سیاست تامین ارز مورد نیاز از مبادی صادراتی، برنامه های مختلفی برای کاهش ارز و استفاده از ظرفیت ها در بخش خودرو پیش بینی شده است. مجتمع

سازماندهی شبکه برق

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو بر رویکرد پلکانی در شبکه تامین تاکید کرد و تصریح کرد: به منظور افزایش کیفیت تولید قطعات، از توانمندی سازندگان بزرگی که ظرفیت توسعه بالاتری دارند، به ویژه در حوزه برق و الکترونیک استفاده می شود. ، موتورها و درایوها در سال جاری اقدامات موثری انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا