بین الملل

بیانیه بنیاد هابیلیان پس از حمله به کنسولگری ایران

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیمدر پی حمله تروریستی روز گذشته رژیم جنایتکار صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، بنیاد هابیلیان (خانواده های شهدای تروریسم در این کشور) بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه خانواده شهدای ترور در کشور به شرح زیر است:

به نام خدا

باز هم دستان رژیم ظالم و اشغالگر صهیونیستی که دستان جنایتکارش شش ماه پیش و هنوز در سایه انفعال مجامع بین المللی و حمایت برخی کشورها ننگین ترین جنایات را علیه کودکان و شهروندان بی خانمان غزه انجام داد، آمریکا در رأس آنها، نسل کشی بیمارگونه ادامه دارد، این جنایت جدید علیه فرزندان ملت ایران شده است.

جنایت تروریستی روز گذشته رژیم صهیونیستی در حمله به یکی از مراکز دیپلماتیک و هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه و شهادت چند تن از مستشاران نظامی این کشور، بی توجهی به تمامی توافقات و معاهدات بین المللی در حمایت از هیئت های دیپلماتیک رژیم شورشی است. رژیمی که با نادیده گرفتن قطعنامه های شورای امنیت، حمله به مراکز دیپلماتیک ایران و سازمان ملل، نادیده گرفتن مصوبات دیوان دادگستری اتحادیه اروپا و نادیده گرفتن تقاضای جامعه بین المللی مبنی بر لزوم کمک رسانی به مردم غزه، نشان داده است که انتظار دارد تا احترام به اصول و قوانین اخلاقی یک انتظار است.

بنابراین، ما معتقدیم که جامعه جهانی باید به رفتار خصمانه این رژیم بی قانون، غیراخلاقی و ضد بشری پاسخ جدی بدهد. آنچه نگران کننده است حمایت مستمر ایالات متحده آمریکا از این رژیم است. به گونه ای که واشنگتن را در اقدامات ضد حقوق بشری و تروریستی خود شریک می کند.

خانواده شهدای ترور کشور با تبریک و تبریک به شهروندان کشورمان، خانواده‌های آنان، رهبر معظم انقلاب و عموم مردم، حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس به مرکز دیپلماسی کشورمان را محکوم می‌کنند. دمشق، خواستار واکنش سریع و سریع مقامات کشورمان به این اقدام جنایتکارانه برای جلوگیری از تکرار اقدامات مشابه رژیم آپارتاید صهیونیستی شد.

در آرامش باش و خداوند رحمتت کند

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا