ورزش

تساوی ۶ امتیازی تراکتور و سپاهان بدون برد / همه منتظر لغزش استقلال هستند

سید مهدی سیدصالحی کارشناس فوتبال درباره تساوی دو تیم تراکتورسازی و سپاهان در اواخر بازی هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: طبیعتا فکر دو مربی این بود که به دنبال بازی مالکیت هستند. چه تراکتورسازی و چه سپاهان از باز شدن دروازه می خواستند بازی ایجاد کنند و سعی کنند تیم حریف را بالا بکشند. در دقایقی از بازی، تیم سپاهان روی دروازه تراکتورسازی موقعیت ایجاد کرد و دقایقی هم تراکتورسازی، اما بیشتر درگیری در میانه میدان بود. هر دو تیم می خواستند یک بازی فیزیکی انجام دهند و از قدرت بدنی خود استفاده کنند.

وی افزود: در نیمه دوم کمی فشار تراکتور بیشتر شد و سپاهان عقب افتاد. تراکتورسازی سعی کرد از کناره ها و عمق حریف سوء استفاده کند و در دقایقی که سپاهان به جلو رفت، تراکتورسازی چند موقعیت ایجاد کرد اما با وجود بازی پرشور، نتوانست موقعیت های ۱۰۰ درصدی ایجاد کند. البته اسدی و جعفری در نیمه اول موقعیت های گلزنی ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و بازی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید. اگر تراکتور یا سپاهان این دیدار را می بردند یک بازی ۶ امتیازی را می بردند اما امتیازات را تقسیم کردند.

سیدصالحی با بیان اینکه حواشی قبل از بازی در نتیجه گیری تاثیر داشت، بیان کرد: مدیران و سرپرستان تیم ها باید در مصاحبه های خود بسیار وسواس داشته باشند و سعی کنند از کلماتی استفاده کنند که بازی را حساس نکند و این دگرگونی هواداران سر و صدا نکنند. . بنابراین طبیعی است که همه تیم ها هوادارانی دارند که به شدت به تیم خود علاقه دارند و نباید طوری به فوتبال نگاه کنیم که این صحبت ها باعث ایجاد عوارض در بازی شود.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم سپاهان می تواند به کورس قهرمانی نزدیک شود، بیان کرد: طبیعتا فاصله امتیازی بیشتر شده است اما سپاهان اگر بتواند در بازی بعدی به نتیجه برسد کمی فاصله خود را کم می کند. با ورود به بازی های پایانی، همه بازی ها سخت می شوند. در بازی آسان تیمی وجود ندارد اما برای تیمی که به دنبال عنوان قهرمانی است برای آنها همه مسابقات فینال است و باید ۳ امتیاز مسابقات را بگیرند. امیدوارم سپاهان بتواند این کار را انجام دهد.

وی در مورد اینکه کدام یک از تیم ها شانس قهرمانی دارند، گفت: استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور از دیگر تیم ها جدا شدند و این جدایی نشان می دهد که قهرمانی بین این ۴ تیم است. طبیعی است که هر بازی برای آنها فینال است و باید منتظر لغزش هر تیمی باشند، تیم مقابل باید برای صعود به بالای جدول استفاده کند. ۴ تیم مدعی قهرمانی هستند اما استقلال برای نتیجه گرفتن دست خودش است و بقیه تیم ها باید منتظر لغزش استقلال باشند تا جای این تیم را بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا