ورزش

جدال تراکتور و سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی/ شاگردان شجاعی به دنبال فرار از انتهای جدول

۲ دیدار معوقه هفته شانزدهم و هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه در تبریز و اراک برگزار می شود و تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان در حساس ترین دیدار سال جدید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تراکتور – سپاهان/ ساعت ۱۹:۳۰

دیدار حساس و مهم معوقه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم های فوتبال تراکتور و سپاهان امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

هنوز سوت این دیدار به صدا درآمده، تنش بین مدیران این دو تیم بیشتر شده است. رضا فتاحی، سرمربی سپاهان تهدید کرد که اگر باز هم تیراندازی لیزری از سوی هواداران تبریزی ببینند، هر لحظه تیم را از بازی بیرون خواهیم کشید. البته مدیران باشگاه تراکتورسازی نیز به این موضوع واکنش نشان دادند.

تیم های تراکتور و سپاهان مقابل هم قرار دارند که با توجه به شرایط جدول، هر دو تیم برای ماندن در مدعیان قهرمانی به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارند.

تیم سپاهان حدود ۳ سال و ۴ ماه است که در تبریز نتوانسته تراکتورسازی را شکست دهد و آخرین طلای پوشان مربوط به سال ۲۰۱۹ بود. جایی که شاگردان نویدکیا با هدایت علیرضا منصوریان با تک گل محمد نژاد مهدی از سد تبریزی سرگ پوشان گذشتند.

رقابت مورایس و حمز، مربیان اسپانیایی و پرتغالی بر جذابیت این بازی می افزاید.

در تاریخ لیگ برتر فوتبال ۲ تیم ۳۵ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که ۱۷ برد سپاهان، ۹ برد تراکنور و ۹ بازی نیز مساوی بوده است. طلای پوشان ۵۰ گل و ۳۶ گل از حریف تبریزی دریافت کرد.

آلومینیوم-هوادار/ ساعت ۱۹:۱۵

دیدار معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بین تیم های آلومینیوم و هوادار امروز در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می شود.

تیم آلومینیوم پس از ۳ باخت متوالی در آخرین بازی سال گذشته موفق شد از سد تیم نساجی بگذرد و نوار ناکامی های قبل از سال جدید را بشکند. این تیم با ۲۸ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

دانش آموختگان معتبی حسینی با کسب ۳ امتیاز در بازی خانگی مقابل میزبان به دنبال تثبیت جایگاه خود در جدول هستند.

از سوی دیگر تیم هواداران پس از ۲ باخت متوالی مقابل تیم های تراکتورسازی و استقلال با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

شاگردان مسعود شجاعی با کسب امتیاز مقابل آلومینیوم به دنبال خروج از قعر جدول هستند اما در اراک کار سختی را پیش رو دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا