فناوری

جزئیات اولین رویداد بین المللی چالش نوآوری شهرهای آسیایی

اولین چالش بین المللی نوآوری شهرهای آسیایی با همکاری صندوق تحقیقات و فناوری صنایع خلاق برگزار می شود.

به گزارش مجله تیتر ۱۲ به نقل از ایسنا، این رویداد با همکاری صندوق تحقیقات و فناوری صنایع خلاق، با هدف مهار خلاقیت و نوآوری شهروندان برای حل مشکلات و چالش های شهری در سراسر قاره آسیا از پلت فرم شهرداران آسیا و از طریق گردآوری صدها مورد واقعی برنامه ریزی شده است. چالش های این شهرها شهروندان علاقه مند را گرد هم می آورد تا این چالش ها را در قالب کسب و کارهای نوآورانه حل کنند.

این رویداد بین المللی توسط مجمع شهرداران آسیایی در روزهای ۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می شود و علاقه مندان باید حداکثر تا ۱۰ فروردین ثبت نام کنند.

شرکت کنندگان در این رویداد کسب و کارهای نوپا و نوپا در محیط شهری، دانشجویان یا فارغ التحصیلان صاحب ایده در حوزه مدیریت شهری و کارآفرینان شاغل در سازمان های مدیریت شهری هستند.

موضوعات کلی کنفرانس شامل: کاهش آلودگی شهری، مدیریت بلایای طبیعی و پیشگیری از بحران، کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی، مدیریت و حفاظت از منابع طبیعی در محیط شهری، مدیریت پسماند و کاهش مصرف، حفظ فضای سبز و اکوسیستم های شهری، بهینه سازی است. مصرف و استفاده از انرژی از انرژی های پاک، احیای فضاهای عمومی و احیای بناهای تاریخی، احیای معماری و هویت شهری، احیای میراث فرهنگی شهری، احیای بافت های فرسوده، ساماندهی مسکن غیررسمی.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا