اقتصاد

روزانه ۱۲۰.۸ میلیون لیتر بنزین در نوروز امسال مصرف می شود

روزانه 120.8 میلیون لیتر بنزین در نوروز امسال مصرف می شود

امسال از اول تا ۲۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ به طور متوسط ​​روزانه ۱۲۰.۸ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶.۹ میلیون لیتر افزایش نشان می دهد.

به گزارش مجله تیتر ۱۲ به نقل از برناشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: روز دوشنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۰۴ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱.۷ درصد افزایش داشت و ۹۳.۱ میلیون لیتر بنزین داشت.

بر اساس این گزارش، از ابتدای نوروز تا کنون (اول تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳) روزانه به طور متوسط ​​۱۲۰.۸ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل (اول تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۲) مقایسه شده است. ۱۴۰۲) با ۱۱۳.۹ میلیون لیتر ۶.۹ میلیون لیتر ۶ درصد افزایش داشته است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با هشدار نسبت به روند افزایشی مصرف سوخت از هموطنان خواست تا با مدیریت مصرف سوخت و رعایت مسائل مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در تامین سوخت هموطنان یاری کنند.

بر اساس این گزارش در نهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ (آخرین روز سال گذشته) بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که رکوردی بی سابقه در مصرف بنزین در سراسر کشور است.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا