ورزش

سه گزینه نهایی بایرن مونیخ برای جانشینی توخل؛ خبری از آلونسو نیست

پس از تصمیم نهایی ژابی آلونسو برای ماندن در بایرلورکوزن، به نظر می رسد سران بایرن مونیخ بر سر یکی از سه گزینه خود یعنی روبرتو دی زربی، یولیان ناگلزمن و رالف رانگنیک به عنوان جانشین توماس توخل به توافق برسند.

پس از اعلام جدایی توخل از این تیم در پایان فصل، نام های زیادی به عنوان سرمربی بایرن مونیخ مطرح شد که از جمله آنها ژابی آلونسو بود، اما وفاداری او به بایرلورکوزن و ماندنش در این تیم آلمانی برای سران کافی بود. مونیخ گزینه های دیگر.

بایرن مونیخ گزارش داد که روبرتو دزربی که سابقه هدایت برایتون را در کارنامه دارد، یکی از گزینه های اصلی و جدی بایرن محسوب می شود و حتی شنیده می شود که تدارکاتی نیز انجام شده است. از سوی دیگر نام یولیان ناگلزمن، سرمربی فعلی آلمان نیز مطرح شده و احتمال اضافه شدن مجدد او به جمع قرمزها وجود دارد. سومین نامی که شنیده می شود به نیمکت تیم ملی اتریش بازمی گردد، هرچند شانس رالف رنگنیک نسبت به دو نام قبلی کمتر به نظر می رسد و باید دید سران بایرن مونیخ با کدام گزینه موافق خواهند بود.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال بایرن مونیخ با ۶۰ امتیاز از ۲۷ بازی در رده دوم، بایر لوکوسن با ۷۳ امتیاز در رده دوم و اشتوتگارت با ۵۷ امتیاز در رده سوم قرار دارند.

منبع: ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا