فناوری

شرکت های دانش بنیان با استخدام داوطلبان وام های ارزان دریافت می کنند

شرکت های دانش بنیان که داوطلبان را در یک بخش کارآمد استخدام می کنند، وام های ارزانی دریافت خواهند کرد.

مدیرکل دفتر امور ایثارگران و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هر شرکت دانش بنیان که ایثارگری را در یک اداره کارآمد استخدام کند خدمات ارزان قیمت دریافت می کند.

به گفته «عادل مهری ورنیاب» پارک های علم و فناوری با استقبال از این امتیاز گفت: این موضوع مورد استقبال پارک های علم و فناوری قرار گرفت چرا که شرکت هایی زیر چتر این پارک ها هستند که می خواهند به آنها خدمات ارائه کنند اما امکان ندارد. . به همین دلیل داوطلبانی را استخدام می کنند تا بتوانند از تسهیلات ارزان قیمت برای شرکت های خود بهره ببرند.»

همانطور که مهری اعلام کرد، بنیاد شهید علاوه بر تسهیلات کم هزینه، بخشی از مقرری بیکاری را نیز پرداخت می کند. این مسئول بنیاد شهید همچنین اعلام کرد: حدود ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در آستانه دریافت تسهیلات هستند. قرار شد یک دوره آموزشی برگزار شود تا این افراد در موقعیتی قرار گیرند که بتوانند سرمایه مورد نظر خود را جذب کنند.»

به گفته مهری، بنیاد شهید «حمایت از استارت آپ ها» تفاهم نامه ای را با تمامی پارک های علم و فناوری و جهاددانشگاهی استان ها برای برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره ای شهدا منعقد کرده است.

منبع: دیجیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا