فناوری

نمایشگاه آبادیران در خرداد برگزار شد

دومین نمایشگاه آباد ایران در خرداد ماه سال جاری در ۵ بخش برگزار می شود.

به گزارش مجله تیتر ۱۲ به نقل از دنیای برند، برنامه ملی آبادیران با شعار نوآوری برای آبادانی ها در چهارمین دوره معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان طراحی شد. این برنامه با هدف پیشرفت و توسعه کشور در راستای «بررسی چالش های مناطق عقب مانده و روستایی»، «ایجاد اشتغال پایدار» و «توسعه زنجیره ارزش ظرفیت محلی مناطق کم برخوردار» با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناورانه و دیگر عناصر زندگی، نوآوری و فناوری است.

در برنامه ملی آبادیران کلیه نهادهای دولتی و غیردولتی فعال در توسعه و پیشرفت ایران از جمله بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، امام خمینی (ره) کمیته امداد و غیره به دنبال توانمندسازی و ارتقای مناطق کم برخوردار هستند. آنها از دانش، فناوری و نوآوری استفاده خواهند کرد.

در همین راستا معاونت علمی، فناوری و اقتصادی دانش بنیان در نظر دارد «دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران» را از ۲۲ تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار کند.

این نمایشگاه در ۵ بخش مسکن و زیرساخت های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، بهداشت و توانبخشی، اشتغال در مقیاس کوچک و صنایع نرم و آموزشی برگزار می شود.

پایان

منبع: دنیای برند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا